2014. március 18., kedd

7.fejezet: Sarokba szorítva

Mikor becsuktuk az ajtót, Tami rögtön megszólalt.
- Ennek a kis köcsögnek ajánlom, hogy leszálljon rólam, vagy nem állok jót magamért! - mondta nevetve.
- Halljátok, nekem nagyon szimpi ez a csaj! - nevette el magát Nelly. Mi bólogattunk.
- Amúgy, ne számíts rá, mert egy ideig most rajtad fog lógni! - kacsintott Rocky. Kopogtak az ajtón. Leila ment kinyitni, mikor meglátta, hogy kik állnak ott, rögtön be is csapta az ajtót.
- HÉ! Engedj már be - kiabáltak. Én sóhajtva beengedtem őket a szobába.
- Mit akartok? - tettem csípőre a kezem.
- Csak szólni, hogy délután 3-kor találkozunk - vágta rá Louis, és már el is mentek. - A viaszmúzeumban - fordult vissza egy percre. Mi csak hitetlenkedve bólogattunk.
- Tami, nincs kedved eljönni velem sétálni? - jött be a szobába David.
- Oké, miért ne? Majd ha feltámadtam a halálból - meredt Tami David-re.
- Majd én megölöm - futott be a szobába Bern.
- Eszedbe ne jusson- támadtuk le a lányokkal.
- Kár... - ment ki lehajtott fejjel. Mi összenéztünk, és elnevettük magunkat.
- Tami, akkor jössz sétálni, vagy nem? - lépett mellé David. Szegény Tami már majdnem kiesett az ablakon, mert próbált minél távolabb kerülni tőle.
- Nagyon fog fájni, ha esetleg kiugrok az ablakon? - kérdezte meg.
- Ha tudsz úszni, akkor nem - válaszolta Rocky. Tami nem is gondolkozott tovább, leugrott az ablakból, egyenesen a medencébe. - Ügyes - jegyezte meg mosolyogva.
- LÁNYOOOOOOK! - üvöltött Z bá.
- Ne már, ennyire irritáló vagyok? - kérdezett rá David.
- Rosszabb - forgatta a szemeit Rocky.
- MIT CSINÁLTATOOOOK? - ordított még egyszer Z bá.
- Mit csináltunk? - ordított vissza Leila. Z bá hangosan feltrappolt, és beállított a szobába, víztől csöpögő hajjal.
- Mit csináltatok a hajszárítóval? - fújtatott.
- Mi most semmit - ráztam a fejem. - De be kell, hogy valljam, egész jó húzás volt - mosolyodtam el.
- Ez nem vicces! Most ilyen lesz a haja egész nap - nevette el magát David.
- Szóval te voltál - fordult felé. David behúzott nyakkal rohant át a saját szobájába. Z bá meg ment utána.
- Ez, hogy lehet ennyire gyáva? - fogtam a fejem.
- Hát látod - mondta Nelly.
- Lányok, asszem majd fél 3-kor a házatok előtt találkozunk! Haza kell mennem tanulni, nekem holnap még van suli! Sziasztok - kiabált fel Tami. Mi rögtön odaszaladtunk az ablakhoz.
- Oké, akkor majd találkozunk! Szia - köszöntünk el mi is.
- Oké, még van egy óránk fél háromig. Addig mit csináljunk? - nézett az órára Lei.
- Felelsz vagy mersz? Mármint úgy értem, hogy körbe megyünk, és ugyanúgy lehet választani, hogy felelsz vagy mersz, és mindenki kap 5 feladatot. Azokat felírjuk, és később teljesítjük. Például a fiúkon. Mármint az 1D-n - jutott hirtelen eszembe, amit meg is osztottam a többiekkel. Ők helyeslően bólogattak.
*
- Szia Tami! Na, megszárítkoztál? - nevetett Rocky. Ő bólintott. Elindultunk a viaszmúzeumba. A múzeum előtt NElly megszólal.
- Hé, lányok. Zoli bácsi követ minket - suttogta nevetve. Hátranéztünk, és cseppet sem volt feltűnő, a maga 192 cm-ével...Bementünk a múzeumba, és a fiúkkal megbeszéltük, hogy eljátsszák a viaszbábuk szerepét. Mi csak ültünk mellettük, mikor Z bá megjelent.
- Mit csináltok lányok? - kérdezte mosolyogva.
- Ááá, semmit. Csak eljöttünk megnézni a szobrokat - válaszolta Leila.
- Ha már itt vagyok, én is megnézem őket - jelentette ki. Láttuk Louis arcát, ahogy forgatja a szemét. Z bá odalépett Harry-hez, és elkezdte böködni az arcát.
- Hű, de élethű - mi csak Z bán nevettünk. Ekkor Harry hirtelen átkarola a vállamat. - Hé, veszed le a kezed Beccáról! - lepődött meg Zoli bácsi. Erre a maradék fiú hátulról megijesztette.
- Meglepetéés - ugrottunk fel, hogy oldjuk a feszültséget.
- Még egyszer megkérdezem...Ti bepasiztatok? - kiáltott fel Z bá.
- Mi meg még egyszer válaszolunk: NEM - mondtuk kórusban.
- Biztos? - tette keresztbe a kezét Z bá. Erre Niall Nelly mellé lépett.
- Ha igaz lenne, akkor most csinálnám ezt? - kérdezte, majd magához ölelte Nellyt, és megcsókolta.
- HISZ MOST CSINÁLOD - üvöltött Zoli bácsi.
- Hupsz? - lépett hátrébb mosolyogva Nialler. Nell meg ledermedt.
- Elnézést, de itt nem lehet ordibálni. Ki kell tiltanunk egy hétre a múzeumból - lépett Zoli bácsi mellé egy biztonsági őr.
- Hogy micsoda? - kerekedett el Z bá szeme.
- Jól hallotta - megfogták a karját, és kivonszolták.
- LÁNYOOOOOK - ordított.
- Csókolom Zoli bácsi, majd otthon várjuk....vagy nem - integettünk mosolyogva.
- Nelly, jól vagy? - léptem mellé. Ő megrázta a fejét. - Ez szép volt Niall! Most nem mozdul - kiáltottam rá.
- Bocsi, nem tudtam, hogy sokkot fog kapni - vont vállat.
- Mégis mit hittél? Te mit csinálnál, ha az, aki tetszik neked megcsókolna? - vágtam a pofákat. A többiek csak nevettek a szerencsétlenkedésemen.
- Megcsókolt... - hajtotta le a fejét. Nekem ekkor esett le. Niall-nek tetszik Nelly. De aranyos!
- Oh...Bocsi, én erről nem tudtam...De akkor próbáld meg feléleszteni - mosolyogtam rá.
- Megpróbálom - mosolygott vissza, és helyet cseréltünk. Mi addig a többiekkel kimentünk a bejárat elé.
- Szerintetek a hős szerelmes bevallja neki az érzéseit? - nevetett Harry.
- De bunkó vagy - löktem meg egy kicsit. Ő kérdőn rám nézett.
- Ha össze is jönnek, remélem, hogy Nelly is legalább annyira fogja Őt szeretni, mint Niall Nellt. Niall elég érzékeny - mondta Zayn.
- Ne aggódj, Nelly nagyon jószívű ember - válaszoltunk a lányokkal kórusban. Pár perc múlva kijöttek, és kézen fogva.
- Úgy látom, neked sikerült feléleszteni - mosolyogtam.
- Oh, de még mennyire - nevetett.
- Akkor ti most együtt vagytok? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Nagyon úgy tűnik - nézett Niall Nellre, aki olyan vörös volt mint a rák.
- Végre a tesóm is boldog - vigyorogtam.
- Miért, eddig nem volt az? - kérdezte Lou.
- Szerintetek mégis milyen volt minden áldott nap azt hallgatni, hogy: Úgy szeretem Niallt, bárcsak itt lenne Niall, annyit eszek mint Niall, és még sorolhatnám Niall... - nevettem el magam.
- Komolyan ezt csináltad? - nézett Niall csillogó szemekkel Nelly-ébe.
- Nagyon idiótának tartasz emiatt? - kérdezett rá.
- Nem, dehogyis! Szerintem ez nagyon aranyos - nevetett Nialler.
- Oké, akkor a felelsz vagy mersznél Nelly egyik feladata ki van pipálva. - rakta el a cetlit Rocky.
- Ti milyen felelsz vagy merszet játszottatok? - húzta fel a szemöldökét Zayn.
- Nem fontos - legyintettünk. Ekkor megszólalt egy telefon.
- Ez honnan tudja a számom? - nézte a kijelzőt Tami. Odaléptünk mellé, és láttuk ki hívja.
- Vedd fel, és hangosítsd ki - mondta Leila. Tami meg is tette.
- Mit akarsz, hányadék? - szólt Tami.
- Van kedved eljönni moziba? - kérdezte David.
- Mondd, te süket vagy?
- Kérdeztem valamit...
- Nem, nem megyek el veled moziba! Még akkor sem mennék, ha te lennél az utolsó pasi a világon - és kinyomta.
- Ez már szinte gáz, hogy mennyire nyomul - nevettem el magam.
- Visszatérve a játékotokra. Mutassátok a cetliket - nyújtotta a kezét Niall. 
- Ne merd - szóltunk rá Rocky-ra, de Ő odaadta. Niall kiosztotta, és elkezdték hangosan felolvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése