2014. március 18., kedd

6.fejezet: Lazább napok... vagy mégsem?

Aztán olyan történt, amire soha nem számítottunk volna....
- Lányok, ma este elhúztok bulizni - jelentette ki Z bá. Mi rögtön abbahagytuk a röhögést, és Rocky-ék is felhagytak a kergetéssel.
- Hogy Miii? - kérdeztünk rá tátott szájjal.
- Remek, akkor mi is jövünk - ugrottak fel a srácok. Mi még mindig le voltunk dermedve.
- Nem nyitok vitát, és nem is magyarázkodom! Fiúk, este 10-re jöttök a lányokért - adta ki a parancsot Z bá, és már rohant is vissza a szobájába.
- Ez mit szívott? - szólalt meg hirtelen Lei.
- Nem mindegy? Jöhettek velünk bulizni - ugrált Zayn. Én nem hittem a fülemnek. Nem volt kedvem bulizni, főleg velük nem.
- Oké, de csak akkor megyek, ha nem kell innom! Másképp itthon maradok - jelentettem ki.
- Nee máár Becca! Buliban inni kell - nyavalygott Nelly.
- Az lehet, de nem akarok ezzel megint összekerülni - mutattam undorodva Harry-re.
- Mi bajod van velem? - tárta ki a karjait. Én megráztam a fejem.
- Amúgy, ha nem az apátok, akkor kicsoda? - kérdezte meg Niall. Végre, egy értelmes lény!
- Az angol tanárunk! - válaszoltam. Erre mind egyszerre tátotta el a száját.
- Hogy mi? Ti nem angolok vagytok? - kerekedett el a szemük.
- Nem - ráztuk a fejünk mosolyogva.
- Akkor? - reménykedett Louis, hogy megmondjuk.
- Magyarok vagyunk - válaszolt Rocky.
- Végreee! - kiabált Louis. - Imádom a magyarokat! Imádom magát az országot is!
- Amúgy tök fura, mert akcentusotok sincs - vigyorgott Liam.
- Beszéljetek magyarul! - könyörgött Zayn kiskutya szemekkel.
- Oké, és mit mondjunk? - nevetett Lelia.
- We love One Direction! - kiáltotta el magát Niall.
- Szeretjük a One Direction-t - mondtuk ki egyszerre.
- Rohadt jól hangzik ez a nyelv - mondta mosolyogva Harry.
- Oké, akkor mondjátok azt, hogy: Niall loves potatos! - csillantak fel Nialler szemei.
- Niall imádja a krumplit - mondta Nelly vigyorogva. Niall elégedetten ült le, és memorizálta a mondatot.
- Ez most tényleg ennyire érdekes? - vigyorogtam. Ők hevesen bólogattak.
- Oké, nyugi! A végén leeseik a fejetek - nevette el magát Rocky.
- Hány óra van? - kérdeztem, közben órát kerestem.
- Fél három, úgyhogy asszem nekünk menni is kéne. Majd este 10-re jövünk - álltak fel mosolyogva, és elmentek.
- Ez meg mi volt? - néztem körbe zavartan.
- Egyszerű...idióták - nevetett Rocky.
- Hallottuk - jött kintről a nevetés. Mi gyorsan felmentünk, és elkezdtük kiválogatni a ruhákat. A folyosón mindegyikünk legalább öt ruhával a kezében rohangált.
- Zoli bácsi! Melyiket vegyem fel? - lépett oda Nelly, közben a ruhákat mutogatta.
- Mit tudom én! Hagyjatok ezzel - válaszolta.
- Segííííítseeen! - könyörögtünk. Erre Ő rábökött az egyik ruhára.
- Ez túl rózsaszín - nyavalygott Leila.
- Akkor ne tőlem kérj tanácsot - kiáltott Z bá.
- De Zoli bácsi! Maga nélkül nem tudunk dönteni - kezdtünk el mi is nyavalyogni.
- Oké, akkor te ezt vedd fel - mutatott a zöld koktélruhámra.
- De ez túl zöld... - húztam a számat. Végül azt vissza is raktam a szekrénybe.
- Istenem, miért büntetsz engem ilyenekkel? - nézett nevetve Zoli bácsi a plafon felé.
- És én melyiket vegyem fel? - mutogatta most Leila a ruhákat. Z bá egy hosszabb nyári ruhára mutatott.
- De Zoli bácsi! Az nem illik Leilához - szólalt meg Rocky.
- Igaza van! - szólt Lei is. Végül egy hosszas veszekedés, és ruhaválogatás után, mind eldöntöttük, hogy mit veszünk fel.  Egyenként rohantunk a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyoztam, megcsináltam a hajam, majd a sminkem. Kifestettem a körmöm, és jöhetett a ruha. Körülbelül este fél 10-ig csak készülődtünk, mert vagy ötször átöltöztünk, meg a hajunkat igazítottuk. Végül a folyosón találkoztunk.
Én
Nelly
Leila
Rocky

- Mi van Rocky, csak nem beakarsz vágódni Louis-nál? - vigyorogtam gonoszan.
- Ha már ti ölitek egymást, legalább legyen valaki, aki jóban is van velük - mosolygott önelégülten.
- Mi is jóban vagyunk velük, csak szeretjük egymást szívatni - vágta rá Nelly. Még egy ideig veszekedtünk, mikor megszólalt a csengő.
- Nyitoooooom - ordított Bern. Olyan hangosra sikeredett, hogy be kellett fognunk a füleinket.
- Lányok, a buzireksön jött - üvöltött David. Mi bosszankodva a lépcsőhöz futottunk, és lenéztünk a korlát mögül. A kijelentésére Niall lekevert neki egyet.
- Még egyszer ne merj ilyet mondani - fenyegették meg a fiúk. David beijedt, és felrohant a szobájába, közben kinyújtotta a nyelvét.
- Vissza óvodába... - ráztam a fejem lesajnálóan. A fiúk nem vették észre, hogy ott vagyunk.
- Lányok, gyertek már! Most nincs lent David! Menjetek már - integetett nekünk Georgh. Az öt fiú erre felnézett.
- Csinosak vagytok - szólaltak meg kórusban. Mi lesütött szemmel mentünk le a lépcsőn.
- Lányok, éjfélre itthon lesztek - jött ki a konyhából Z bá. Mi kérdőn néztünk rá. - Na jó, addig maradtok, ameddig akartok! De hozzájuk fel ne merjetek menni! - mutatott a fiúkra, akik felháborodásuk jeléül kitárták a karjaikat.
- Már elnézést, de mi sem vagyunk hülyék - mondta felháborodva Harry.
- Már aki... - motyogtam.
- Becca, ezt fejezd be! Amúgy meg teljesen egyetértek veled - súgta oda nekem.
- HÉÉ - kiáltottak fel a fiúk egyszerre. Én halkan nevetve elindultam az ajtó felé, a lányokkal együtt.
- Jöttök már? - fordult vissza türelmetlenül Nelly.
- Ja, ja, persze, igen! - hadarták, és már kint is voltunk. - Na, akkor hova akartok menni?
- Bárhova. De nekem most nagyon nincs kedvem bulizni... - sóhajtott Nell.
- Hogy mi? - kiáltottunk fel a lányokkal.
- Mi van? - kérdezett rá Zayn.
- Nelly még sosem mondott ilyet... - mondta Lei. Erre a fiúknak is leesett.
- Ez olyan volt, mint amikor Niall mondja, hogy tele van. - röhögött Harry.
- Ne aggódj, nálunk még akkor is van....Nelly legalább annyit eszik mint Niall, ha nem többet..
- VÉGREEE! - kiáltott fel Niall.  Mi elnevettük magunkat, és elindultunk. Abba a clubba mentünk, ahova előző éjjel voltunk. Leültünk a pulthoz, és kértünk italokat. Ekkor valaki meglökött.
- Jaj, bocsi! Nem direkt volt... - mosolygott egy barna hajú lány.
- Semmi baj. Meg esik az ilyen - mosolyogtam vissza. A fiúk próbálták magukat álcázni.
- Tami vagyok. Téged, hogy hívnak? - nyújtotta a kezét.
- Rebecca, de szólíts csak Beccának - fogtam vele kezet. - Hány éves vagy? - kérdeztem meg.
- Idén töltöm majd a 19-et. - vigyorgott. - És te?
- Én is idén töltöm majd a 19-et - bólintottam. - Gyere, ülj csak le - mondtam, közben Harry-t lelöktem a székről. Nem érdekelte, most azzal volt elfoglalva, hogy bujkáljon.
- Öhm...köszi - nevetett Tami. - Itt laktok Londonban?
- Nem, csak "nyaralunk" - válaszoltam.
- Tényleg? És akkor hol laksz? - húzta fel a szemöldökét.
- Magyarországon - vontam vállat. Erre felcsillantak a szemei.
- Én is - ugrott fel hirtelen. Idejöttek mellénk a lányok is.
- Szia - köszöntek mosolyogva.
- Lányok, Ő itt Tami - mutattam be nekik. - Ő is magyar - szép lassan összebarátkoztunk vele, és kiderült, hogy a szomszédban lakik, aminek nagyon megörültünk.
- Csajok, jöttök táncolni? - léptek ide mellénk a fiúk. - Ő ki? - néztek Tami-ra. Ő enyhén sokkot kapott.
- Ők itt...a..One... - kezdett el szegény nyökögni. Ezek szerint Ő is Directioner. 
- Igen, mi vagyunk, de azért ne kapj szívrohamot! - nevetett Liam.
- Ők azok, de annyi eszük sincs, mint egy csimpánznak - súgtam oda neki, amitől felnevetett.
- Nem zavar, hogy mi is hallottuk? - kérdezte Harry.
- Nem, mivel rólad beszéltem - vontam meg a vállam. Ő megforgatta a szemeit, és berángatott a táncparkett közepére.
- Mi bajod van velem? - kérdezte meg már sokadszorra. Én csak vállat vontam. - Mond már!
- Mégis mi a jó franc bajom lenne veled? - forgattam a szemem, közben elkezdtünk táncolni.
- Honnan tudjam? Azért kérdezem - nézett mélyen a szemembe, de én elkaptam a fejem. - Nyögd már ki!
- Rémlik még a buli nálunk? - ordítottam túl a zenét.
- Mi van vele? Az a baj, hogy elrohantam? - húzta fel a szemöldökét. Én gondoltam magamban, ez hülye.
- Nem! Engem az zavar, hogy ok nélkül leribancoztál - fakadtam ki.
- Hát, bocs, ha fáj az igazság - húzta a száját. Én erre annyira ledöbbentem, hogy talán még pislogni is elfelejtettem.
- Figyelj, ha nem vagyok szimpatikus neked, akkor húzz el, mert rohadtul nem vagyok rád kíváncsi - mutattam az ajtó felé. Ő láthatóan meglepődött a válaszomon, de azért szóvá tette.
- Becca, nyugi! Szimpi vagy, csak olyan jó téged idegesíteni - nevette el magát.
- Remek, akkor már te is átmentél Nelly-be? - tettem keresztbe a karom. - Amúgy meg, tanuld meg a ribanc szó jelentését - veregettem vállon, amitől egy kicsit ledöbbent.
- Oké, így belegondolva nem vagy ribanc, bár kitudja... - vakarta meg a tarkóját. Én eltátottam a szám.
- Csak, hogy tudd: Ha ribanc lennék, simán belementem volna abba a dologba nálatok! Úgyhogy kuss legyen! Mert már kezdem unni, hogy folyton ezt nézik ki belőlem - ordítottam.
- Oké, oké, nyugi! Bocs - emelte fel védekezésül a kezét. - Amúgy semmi tagadni valód, hogy közel úgy öltözködsz - nézett végig rajtam. Én nagyot sóhajtottam, és sértődötten elindultam a lányok irányába. Harry futott utánam. - Várj, csak vicc volt! Várj már meg - én egy hirtelen mozdulattal megfordultam a tengelyem körül, és szúrósan ránéztem, amitől egy kicsit visszahőkölt.
- Tudod, elég nagy paraszt vagy, ha ilyennel viccelődsz - mondtam, és már mentem is tovább.
- Mi van Becci? - karolt át Nelly. Én erőltetetten vigyorogva kezdtem el magyarázni.
- Harry leribancozott...megint..És ha nem tartasz vissza, drága testvérkém, akkor megfojtom! - kiáltottam el magam, és már indultam is el felé, de visszarántott.
- Héhéhé! Azért még szükségük van rá! Nem is beszélve arról, hogy le is csukhatnak - nevetett. Én a fejemben igazat adtam neki. Semmit nem oldanék meg azzal, ha megölném. Ráadásul egy csomó mérges rajongót hagynék a nyakamon. De azért még a halálát tervezgettem. 
*
- Hé, csajoook! Megyünk együtt haza? - ugrált mellénk boldogan Tami.
- Bocsi Tami, de mi a fiúkhoz megyünk - válaszolt Rocky.
- Oh...értem. - hajtotta le a fejét. Ekkor Leila kezdett el ugrálni.
- Tami, gyere te is velünk - adta az ötletet Lei, amit mi díjaztunk is. 
- Ha nem zavarok - mosolygott óvatosan Tam.
- Minket nem. Hogy őket zavarja-e, azt meg magasról leszarjuk - legyintett Nelly. Mi erre felnevettünk. Teljesen igaza volt.
- Fiúk, szedjétek össze magatokat, és menjünk - üvöltött magából kikelve Lei. Ők motyogtak valami "igenis anyuci" félét, és elindultunk. Megint elmentünk A BOLT előtt, aminek már ki volt cserélve az üvege. Amikor odanéztünk, a lányokkal egyszerre nevettük el magunkat. Tamit, hogy ne érezze kellemetlenül magát, átkaroltam. Ettől kicsit bátrabb lett.
- Nyugodtan szólj be nekik - súgtam oda neki. Ő mosolyogva bólintott. 
A fiúk előre rohantak, hogy kinyissák az ajtót, de az orrunk előtt becsapták, aztán kitört belőlük a nevetés.
- Haha, nagyon érettek vagytok - rontottunk be. A srácok nem voltak sehol.
- Hol a francban lehetnek? - nézett körbe Leila. Mi megrántottuk a vállunk, végül leültünk TV-zni.
- Látom, otthon érzitek magatokat! - állt be elénk Louis.
- Ti bujkáltok, nem mi! - vágta rá Rocky. Louis sóhajtott egyet, és leült mellénk. Pár perc múlva mindegyik előkerült, és végig néztük a filmet.
- Ez uncsi volt - ásított Harry.
- Ha nem tetszett, miért nézted végig? - forgattam a szemeim.
- Kuss legyen szőkeség - kész, kihúzta a gyufát! Nem bírom tovább idegekkel.
- KAJAAA - futott be Niall a konyhába, és Nelly utánafutott. Én még mindig Harry-t nézegettem szúrós tekintetemmel, amit Ő kihívóan állt. Liam ellopta Tami táskájából a telóját, ezért Tami azt próbálta visszaszerezni. Leila és Zayn a hajukon veszekedtek, hogy kié a jobb. Rocky meg Louis a kertben vízibombáztak. Én meg még mindig Harry pillantását álltam.
- 5 másodperced van, hogy fuss!- közöltem. Ő szép lassan felállt, és elkezdett hátrálni. - ÖT - kiáltottam el magam, majd felpattantam a kanapéról, és végigkergettem a házon.
- Hé, és mi van a többi számmal? - kiabált felháborodottan. Én nem válaszoltam, csak észrevétlenül beosontam a fürdőbe, és kivettem a kulcsot a zárból. Aztán megint Harry után futottam, és sikeresen bezártam a fürdőbe. - HÉ! ENGEDJ KI - dörömbölt az ajtón. Én megpörgettem a levegőben a kulcsot, majd szép nyugodtan lesétáltam a nappaliba.
- Mi van, csak nem szobában voltatok? - vigyorgott Niall, kajával a kezében.
- Kérdezd a fürdőben raboskodó haverodat - válaszoltam nyugisan. Tőlem azt találnak ki, amit csak akarnak. Nelly vigyorogva figyelte minden mozdulatomat.
- Mi van? - nevettem el magam. Bólintott. Én egy ideig nem értettem, hogy mit akar ezzel, de a végén leesett.  Harry kipipálva a szívatás listáról. Maradtak 4-en.
- Liam-nek mi a szívatása? - kérdezte suttogva. Niall felment az emeletre, hogy kiszabadítsa a haverját.
- Nem tudom, még csak Harry-é, meg Zayn-né van meg. - vontam vállat. Közben megnéztem mennyi az idő. Már hajnai 2 volt - Menjünk! Szóljunk a lányoknak - álltam fel a kanapéról. 
Mikor összeszedtük a csajokat, elindultunk. A fiúk észre sem vették, hogy eljöttünk.
*
- LÁNYOOOOOOOOOOOK! - ordított Zoli bácsi.
- Mit csináltunk már megint? - motyogta Nelly.
- Hol van a hajzseléééém? - ordítozott a folyosón. Erre Rocky elővette a dobozt.
- Z bá kipipálva a listáról - hajította ki az ablakon. Mi elnevettük magunkat. A doboz nem sokkal később hangos csobbanással landolt a medencében. 
Felöltöztünk, és lementünk a konyhába reggelizni. Jobban mondva ebédelni.
- Hol a francban voltatok? Hajnali négykor értetek haza - kiabált Rich.
- Ááá, sehol, eltévedtünk - húzta az agyát Nell. Rich kinyújtotta a nyelvét.
- Hazudjatok még egy sort, légyszíves - forgatta a szemeit David.
- Nem lenne értelme, mert a hülye agyad nem fogná fel - vágta rá rögtön Rocky.
- Hülye banya!
- Az, aki mondja! - szóltunk rá kórusban.
- Remek, ezek már megint veszekedni fognak... - sóhajtott Bern.
- Na jó, ki dobta a medencébe a hajzselémet? - rontott be Z bá vizesen.
- Őőő, Zoli bácsi a hajzseléje miatt beugrott a medencébe? - húzta fel a szemöldökét Lei.
- Igen! Enélkül élni sem tudnék - válaszolta, és már el is tűnt a szobájában.
- Ez megőrült - fogta a fejét Georgh. Ekkor csengettek.
- Kinyitom - mondtam, és elindultam a bejárat felé. - Szia Tami!
- Szia Becca, nem zavarok? - kérdezte mosolyogva. Én megráztam a fejem, és odébb álltam, hogy betudjon jönni.
- Lányok, megjött Tami! - kiabáltam.
- Már megint milyen idiótával álltál össze? - jött ki ásítva David. Amint meglátta Tami-t, aki döbbenten állt, rögtön hangnemet váltott. - Öhm..bocs. Általában ilyen idiótákkal barátkozik, mint ez a három - mutatott be zavarában a konyhába. Tami vörös fejjel, a földet bámulta.
- Remek, a buzi megint szerelmes - fogta a fejét Lei, aki kijött a nappaliba.
- Tami, én a helyedben nem jönnék ide vissza többet - súgtam neki. Ő kérdőn felnézett.
- Ha David szerelmes, akkor elég idegesítő tud lenni - vágta rá Nelly. Tami idegesen bólintott.
- Tudod mit? Inkább menjünk fel Nell szobájába. - húzta magával Rocky, hogy oldja a feszültséget. Mikor becsuktuk az ajtót, Tami rögtön megszólalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése