2014. március 18., kedd

29.fejezet: Viszlát suli 2/2

- Rendben, Mindenképp - bólintott, mi meg hosszas búcsúzkodás után elindultunk. Niall egész úton vigyorgott és néha a fejét rázta. A kapunkban ezt megelégeltem.
- Megtudhatnám, hogy mire ez a jókedv?
- Elég jó fej anyukád van! Bár, amiket ki tud találni - röhögött megint, én meg levettem magamról a díszsálamat és bekötöttem vele a száját. Aztán elégedetten szálltam ki a kocsiból és befutottam a házba. Ott rögtön beleléptem a felmosóvödörbe, amiben volt víz, elrepült előttem egy táska és mustár (?) foltok voltak a falon. 
- Jézusom - motyogtam. Ez komolyabb, mint hittem... Nem sokkal később Niall is megérkezett és nekem ment, amitől előreestem és a csokiszirupos (!!) földre terültem és mindenem beterítették a barna foltok. Niall meg rajtam feküdt. Érdekes egy szituáció...
- Harry! Ha nem adod ide öt másodpercen belül a pólómat, megöllek - futott fel Harry után az emeletre Day. Ekkor Louis állt meg előttünk lihegve és furcsán nézett le ránk.
- Nem láttátok Dayrát? Harry odaadta a pólóját - emelte fel a ruhadarabot, én meg becsuktam a szemem és felmutattam az emeletre - kösz - aztán már rohant is el a másik irányba.
- Liam! Utoljára mondom el, hogy nem én raktam el az alsódat - hallatszott ki a konyhából Tami hangja. Niall végre legurult rólam és mellettem fekve hallgatta az eseményeket.
- Oh, tényleg? Tegnap este óta nincs meg - jött most Liam hangja. Oké, legalább tudjuk mik voltak azok a hangok éjszaka. No comment.
- Miért? Csak egy alsód van, vagy mi? 
- Nem, de az volt a kedvencem!
- Akkor nem kellett volna berugdosni az ágy alá... - ekkor Liam kirontott a konyhából és felrohant az emeletre. Utána megérkezett David, aki ordítva futott keresztül a nappalin, ki a kertbe, Z bá meg futott utána. Phúj! Rémálmaim lesznek!
- Lányok, kell valakinek egy öngyújtó? - lépkedett be Rich a hátsóudvarból. Én rögtön felpattantam és kivettem a kezéből. 
- Ááá, megszerezteeem - örvendezett Bern, aki Z bá futócipőjét lóbálta a kezében.
- Phúj, hagyd már abba, büdös lesz - fogta be az orrát Georgh. Ekkor Z bá is bejött, Bern meg átpasszolta nekem a cipőt, amit a hátam mögé rejtettem. Zoli bácsi fogott egy halom füzetet és elkezdte azokkal ütögetni Bern fejét.
- Áá! Ne! Hagyjon békén! Ááááá - kezdett el futni, Z meg ment utána. Én meg elégedetten vettem tudomásul, hogy minden újra a régi. 
- Kinek van kedve felgyújtani Z bá cipőjét? - vigyorogtam. Georgh és Rich rögtön rábólintott, és Niall is felkelt a földről. Kimentünk a kertbe, leültünk a medence mellé és az öngyújtóval meggyújtottuk. 
- Ti mit csináltok? - kiáltotta el magát Zoli bácsi, mire a cipőt belehajítottuk a medencébe, így felszállingózott a fekete füst, minket lebuktatva. Hülye kémia vagy mi! - Az az én cipőm? LÁNYOOOOOOK!
- Zoli bácsi, mi fiúk vagyunk - nyavalygott Rich.
- Aha, mégis hol? A Jupiteren? - forgatta a szemeit és a cipőjét kezdte gyászolni.
- Ez tiszta sajt - pödörte a nemlétező bajuszát Georgh. Hogy, hogyan és mire értette azt, hogy "sajt", azt nem tudom. Ő egyszerűen ilyen.
- Vigyázaat - ordított valaki az emeletről, majd egy sikítás következett, végül egy óriási csobbanás. Majd a medencében megláttuk Harry-t és Dayrát. Az utóbbi feljött a víz alól és elkezdte Harry locsolni teljes erőből.
 - Te idióta! Azt mondtam te ugorj, nem azt, hogy ránts magaddal - üvöltött, Harry meg csak röhögött. Jó tudni, hogy szeretik egymást :).
- Lányoook, oh, csókolom Zoli bácsi - állt meg Lei és Rocky vigyorogva, és a kezük a hátuk mögött volt. Hát, ezek meg mit csináltak már megint?
- Sziasztok... Asszem nekem ki kell szellőztetnem a fejem. Ti itthon maradtok és nem mentek sehová, vili?
- Még egyszer utoljára megkérdezem, mert sose kapok normális választ... Ki az a Vili? - sóhajtottam, mire David kirontott a házból, egy csontvázzal (?) a kezében.
- Na, Ő itt Vili - tette le elém, mi meg elnevettük magunkat.
- Serch, maga ezt honnan szedte? - kérdezte Z bá. Ajjaj, magáz minket.. Ez már nem jó jel...
- A biosz teremből - vont vállat.
- Te elloptad a csontvázat? Hülye vagy - röhögtünk, David meg önelégült vigyorral az ábrázatán fordult körbe. (Folytatáshoz katt : )




Dayra szemszöge

Miután Z bá elsétált, kiúsztam a medence szélére.
- Na, mit csináltatok? - kérdeztem Lei-t és Rocky-t, akik rögtön elkezdték ecsetelni.
- Z bá hajzseléjét kicseréltük étkezésiolajra és már nem tudom hogyan, de megsűrítettük - mutatta fel a kis dobozt Rocky.
- A hajhabjába pedig öntöttünk egy csomó WC illatosítót - nevetett Leila és belőlünk is kiszakadt a röhögés. Király lesz az este :).
- Csajok, ma hányra is megyünk bulizni? - tért a lényegre Sophie.
- Este kilenc - válaszolt helyettünk Rich.
- Miről beszéltek? - ráncolta a szemöldökét Liam.
- Évzáró buli - válaszoltunk kórusban.
- És nem, nem jöhettek - ráztam meg a fejem, mert Niall már nyitotta a száját.
- De, miért nem? - nyavalygott Louis.
- Mert ez csak a mi osztályunkat érinti, ugyanis ez lenne az utolsó közös nyarunk, amin mi nem leszünk jelen. Ezért - válaszolt Lei.
- Melyik klubba is mentek? - húzta fel a szemöldökét Louis.
- Sun City - válaszolt Rocky, mi meg rögtön elkezdtük oltogatni, amiért elárulta, én még le is fröcsköltem.
- Kösz. Lehet, hogy véletlenül összefutunk - vigyorgott Zayn. Persze, hogy Őt is levizeztem. 
- Egyedül Tami jön velünk - jelentette ki Soph.
- Kösziii - ugrált Tami.
Pár perccel később mind a kanapén ültünk, mikor megjelent Zoli bácsi... mellette..
- Kate! - ugrottunk fel mind (!!) és megölelgettük.
- Hogy-hogy itt vagy? - kérdeztük izgatottan.
- Sziasztok - nevetett - hát, vége van az üzleti utamnak és gondoltam akkor idejövök - vont vállat, mi meg megint megöleltük.
- Oké, azért nekem is hagyjatok egy kicsit belőle - nevetett Zoli bácsi, mire Georgh megint kiforgatta a szavait.
- Gondolom melyik testrészét - mondta undorodva, mi meg elröhögtük magunkat. Még Kate is nevetett.
- Oké, srácok, most hagyjatok minket - ragadta meg Kate kezét és felfelé indult a lépcsőn.
- Zoli bácsi, csak óvatosan és halkan - kiáltott utánuk David, mire Z bá bemutatott (!!!!!!!) neki. Mi meg kerek szemekkel és tátott szájjal bámultuk. Aztáán, megint jött a szokásos szövege, ami miatt az összes hajszálamat kitépném!
- Ezeket a tanácsokat inkább Dayrának mond! - vigyorgott, mire felháborodottan felkiáltottam.
- Ne máááááár! - tártam szét a karom, a többiek meg jól kinevettek.
- Lányok, ti bepasiztatok? - kiáltotta el magát, mire eléggé meglepődtünk.
- Hát, ez nem tudom, hogy jött ide... És, igen. De, ezt eddig is tudta - ráncolta a szemöldökét Sophie.
- Bocsi, de már úgy hiányzott ez a mondat - sóhajtott mosolyogva, majd Kate-tel együtt felmentek az emeletre.
- Remélem tényleg nem fogjuk hallani - fogta a fejét Rich, majd bement a nappaliba. mi is mentünk utána és letelepedtünk a TV elé.
- Oké, mit nézünk? - szedtem le a DVD-ket a helyükről.
- Mik vannak? - jöttek kórusban a kérdések. Én elkezdtem felolvasni Őket. Ebből állt a lista:

  • Spring Breakers
  • Négyen egy gatyában
  • Kör
  • Egy cipőben
  • Batman
  • Skyfall
  • Horrora akadva
  • Igazából szerelem
  • Csajok háborúja
- Ti, hogy bírtok ilyen filmet nézni? Ezek tiszta csajosak - nyavalygott Niall.
- A lányok hozták a filmeket - forgatta a szemeit David.
- Oké, akkor el is döntöttük. A Kör-t nézzük - jelentette ki Harry.
- Hogy is ne - vágta fejbe Sophie.
- Akkor nézzünk skyfall-t - próbálkoztam, de rögtön leintették. Kösz.
- Batman - kiáltott fel Liam és Rich egyszerre.
- Várjatok holnapig és talán - néztünk rájuk szúrós szemekkel.
- Kész! Csajok háborúját nézünk és vita lezárva - kiáltott fel Sophie, mire mindenki behúzott nyakkal ült, én meg beraktam a filmet.

Körülbelül a feléig jutottunk normálisan, aztán a fiúk elég látványosan kezdtek szenvedni, amitől folyton csak röhögtünk.
- Nem értem. Akkor miért nem cserél az egyik dátumot? - mutogatott a képernyőre Louis.
- Mert ez nem így megy - rázta a fejét Rocky.
- A mi esküvőnket nem fogom rád hagyni - rázta a fejét Lou.
- Megtudhatnám, hogy miért is nem?
- Mert ha Leilával egy napra tervezitek véletlenül, akkor nem lehet majd időpontot cserélni és végig kell néznünk, ahogy veszekedtek - magyarázkodott.
- Csssss - szóltunk rá, mert időközben elkezdett kiabálni. Szóval tovább néztük a filmet. Egyszer Niall bealudt és elkezdett horkolni, Harry és Louis inkább egymást dobálták popcorn-nal, Liam Tami haját cseszegette, ami miatt mindig kapott volna egy pofont, csak időben elhajolt, Zayn időközben keresett egy tükröt és abban nézegette magát, David és Georgh félpercenként nyögtek fel, Bern és Rich verekedtek a kanapé bal feléért, és csak mi néztük a lányokkal. Jobban mondva a többieken nevettünk.
- Halljátok ezt? - kezdett el fülelni Bern. - Pedomaci műsor van - röhögött fel halkan és a saját viccén röhögve, leesett a kanapéról.
- Gondoljátok, hogy ez... - húztam a számat.
- Nem! Ez nem lehet Z bá! - rázta határozottan a fejét Sophie, rám, meg rám tört a hányinger.
- Day, jól vagy? - karolt át Harry.
- Nem... - ráztam a fejem, de csak még rosszabb lett.
- Ha ez tényleg Z, én kidobom a taccsot - öklendezett már Soph is. Aztán végignézve a társaságunkon, mindenkinek zöldült a feje. Phúj!
- Végre befejezték - fogta a fejét David, és mi is felsóhajtottunk.
- Nem kopogtak? - fordultam körbe. A többiek vállat vontak, így kénytelen voltam felállni és kinyitni az ajtót. - Srácok, mit csináltatok? - ordítottam hátra, mire mindenki ide futott mögém és elkerekedett szemekkel bámultuk az érkezőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése