2014. március 18., kedd

27.fejezet: Ezek hülye emberek...Jézusom, azt mondtam, emberek?!

Mikor feljöttem a víz alól, rögtön a kapuba esett a pillantásom....Taylor Swift állt a kapuban.
- Nem tetszik ez nekem - úsztam oda a lányokhoz. Harry beszélt a szőkeséggel.
- Nyugi, Harry már nem szereti, hanem téged szeret - ugrottak be a többiek is.
- De nekem ez akkor sem tetszik - néztem tovább.
- Day, ne aggódj, nem lesz semmi - nyugtatgatott Liam. Tovább néztem a jelenetet és már csak annyit láttam, hogy a szöszi megpofozza Harry-t és elviharzik. Harry idejött hozzánk.
- Asszem alszom egyet - simogatta az arcát, ahol Taykutya megpofozta.
- Rendben - válaszoltunk. Ő megfordult és még valamit motyogott magában.
- Ez fura volt - néztem utána.
*     *     *     *     *
- Harry, kelj fel - ültem le mellé.
- Nincs rajtad kikapcsoló gomb? - kezdett el hadonászni a levegőben.
- Nem, nincs - válaszoltam. - Kelj már fel!
- Neeeem!
- Pedig én egy sokkal jobb dolgot akartam csinálni, mint az alvás - mosolyogtam és levettem a pólóm. Harry rögtön felült.
- Fent vagyok!
- Rögtön gondoltam - nevettem és visszavettem a fölsőm.
- Hé! Ez átvágás volt! Ez így nem ér - nyavalygott.
- Bírd már ki addig, amíg Londonban leszünk!
- Jut eszembe, megvettük a szomszéd házat veletek szemben - büszkélkedett.
- Tényleg? Uramisten - öleltem meg és ezzel felálltunk. - Amúgy egy kérdés...
- Hallgatom! - válaszolta, közben az ajtóhoz sétáltunk.
- Miért pofozott meg Taylor? - húztam fel a szemöldököm, de azért ott bujkált bennem a mosoly.
- Le ribancoztam - jelentette ki büszkén.
- Na ne, te ilyenre is képes vagy? - nevettem.
- Volt kitől tanulnom - kacsintott, én meg még jobban megszorítottam.
- Büszke vagyok rád - nevettem tovább.
- Más miatt is leszel büszke - vigyorgott.
- Miért is?
- Majd megtudod... - mosolygott sejtelmesen. - Egy biztos: a lányokkal nagyon fogtok örülni!
- Komoly? Mond el, légyszíí! - könyörögtem.
- Nem lehet! Már csak két nap és megtudjátok. Bizonyítvány osztás után.
- De...
- Nincs semmi de - mosolyodott el és lassan hajolva hozzám, megcsókolt. Harry felkapott az ölébe, majd elcipelt az ágyig és lefektetett rá. Remek taktika, a nagy megbeszélés utáni akció. Nem volt sok kedvem, de egyszerűen nem bírok neki ellen állni! Képtelenség! Harry tovább csókolgatott és lejjebb tért a nyakamra.
- Öhm...bocsi, zavarok? - nyitott be elvörösödve Niall.
- Nem Niall, még légyszíves ülj le idebent és zárd be az ajtót - idegesedett fel Harry, ami nem jó rám nézve...
- Értem...hát akkor jó...akármit - rázta a fejét mosolyogva és kiment. Mielőtt Harry újra letámadhatott volna, megállítottam.
- Lenyugodtál? - húztam fel a szemöldököm. Erre arrébb sétált, ketté tépte a matek füzetem (!!) és újra fölém magasodott.
- Most már igen - mosolygott és újra elkezdett csókolgatni.
- Ti meg mit műveltek? - rontott be Z bá, mire mi rögtön a szoba két felébe széledtünk.
- S-semmit - dadogtam és inkább lesütöttem a szemem. Nincs cikibb annál, mint, hogy az angol tanárom rajtakap, miközben a barátommal vagyok...
- Akkor újra fogalmazom. Mit akartatok csinálni?
- Khm...Inkább mit akarunk csinálni! Menjen már ki - szólt rá szemtelenül Harry.
- Oh, bocsánat - mondta kedvesen (?) Z bá és kiment.
- Oké, most az első, hogy bezárom az ajtót - sóhajtott Hazz és ment bezárni. Harry visszatért és az ablakba ültetve támadott le újra.
- Harry, biztos jó ötlet el? - próbáltam most eltolni magamtól.
- Igen, ne aggodalmaskodj már - nevetett fel. A többit inkább nem részletezem...
*     *     *     *     *
- De nem! Én nem fogok aláírást kéregetni a bolondballagóktól - makacskodtam.
- Az miaz? - húzta fel a szemöldökét Tami.
- Micsoda?
- A bolondballagás...
- A végzősök mindenféle hülyeségnek öltöznek és rúzzsal firkálgatnak mindenhova - bonyolítottam le.
- Huh.... - gondolkozott el. - Had menjek - kezdett el ugrálni.
- Oké, gyere - vontunk vállat a lányokkal.
- De basszus, össze fogod rúzsozni az ágyat - nyavalygott Liam, mire mindenki rá nézett. Még Z bá is kijött hozzánk.
- Hogy mi van? - rázta a fejét Georgh.
- Semmi, nem lényeg - legyintett, a feje meg olyan vörös lett, mint a rák.
- Hiába tagadod! Úgy is tudjuk, hogy nem szent kapcsolatotok van - mosolyogtam gonoszan.
- Harry, tartsd már kordában a barátnődet!
- Sajnálom haver, nem mondhatom meg neki, hogy mit csináljon - mosolyodott el Hazz és összeborzolta a hajam.
- Hé, a hajam - bosszankodtam és próbáltam újra rendbe hozni azt, amit Ő tönkretett.
- Jaj, most a hercegnő meg ne sértődjön, amiért tönkre tettem a frizuráját - karolta át félkézzel a derekam. A sértetten biggyesztettem le a számat, mire Ő felnevetett, Nem tudom mi vicces van bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése