2014. március 18., kedd

26.fejezet: Suli bál

- Veletek fogok élni - közölte Z.
- Nem!! - kiáltott fel Rocky és Leila, majd Lei lefordult a padról.
- Pedig de, mert nincs itthon Kate - makacskodott Z bá.
- Nem! - vágtam rá én is Sophie-val együtt.
- Most mindenre nemet fogtok mondani? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Nem - válaszolt Tami.
- Oh, rendben - sóhajtott fel Niall,
- Nem - vágtuk rá a lányokkal egyszerre.
*     *     *     *     *
Mikor ledőltünk a kanapéra, kicsapódott az ajtó és David jött be lihegve.
- Teherbe ejtettem egy csajt!!
- Hogy mi van?? - fordult felé mindenki.
- Kit?
- Verát...
- De hisz neki van pasija! És amúgy miért...
- Ő kérte - tiltakozott.
- Hát az ő baja... De az legalább nem jutott volna eszetekbe, hogy védekezzetek??
- Hogy történt? - jött ki Z bá. A feje rák vörös volt.
- Hát...a méhecske rászállt a virágra és...
- Ne folytasd!!!
- Most mit csináljak? - ült le a földre a fejét fogva.
- Te voltál idióta, találd ki te - támadta le Lei.
- De ez nekem nem megy! - nyavalygott.
- Talán kérdezd meg, hogy hazudott-e - adtam az ötletet.
- Biztos, hogy nem! Megmutatta a tesztet.
- Akkor vállald fel a gyereket - szólt Zoli bácsi.
- Kizárt! Maga megőrűlt? 18 vagyok!
- Hát akkor a te bajod - vont vállat Rocky.
- De miért mentél bele, egyáltalán? - kérdeztem.
- Én nem...be voltam piálva...
- Mikor történt? - szólalt meg Liam. Asszem a többi fiút sokkolta a hír. Nem csoda, ilyet nem mindennap hallani.
- Londonban..
- Amikor egész nap nem mutatkoztál?? - kérdezett vissza Soph.
- Aha...
- Te nem vagy normális! Legalább Verának lehetett volna esze kivételesen - sóhajtottam.
- Menj el Verához és mond meg neki, hogy egy választása van 17 évesen: abortusz - válaszolt Z bá.
- Hát, Vera nagy lány akart lenni - vontam vállat.
- Az is lett. Túlságosan is - mosolygott Sophie.
- Na, ez az a mondat, amit még nem akarunk tőletek hallani - szólalt meg végre Harry.
- Mit? - kérdeztem vissza.
- Azt, hogy terhesek vagytok - segített ki Zayn. Tök jó...ezt én sem akarom hallani magamtól!
- Inkább menjetek készülődni a bálra! Fél óra múlva indulunk - csapta össze a kezét Z bá. Gyorsan felrohantunk a szobáinkba. Elővettem a ruhám és felvettem. Jöhetett a smink. Arany árnyalatosat csináltam. Jöhet a cipő. Egy citromsárga magassarkút választottam. Mire kész lettem már indulhattunk is.
*****
A suli tök jól fel van díszítve. David beszélt Verával és lemondott a gyerekről. Persze Vera azt mondta úgy is elvetéli. Igen tudom, hogy 17 évesen nem igazán akar gyereket szülni az ember, de nekem az a véleményem, hogy aki az abortuszt választja, az szívtelen. Ezzel el vesz egy életet. Harry megint nem akar velem táncolni. Mindegy, azért is ráveszem.
Sophie szemszöge

- Szia Niall! Táncolsz velem? - lépett mellénk egy tizedikes csaj.
- Mond, pofozott már fel szőke? *- vágtam rá. Ő megrázta a fejét. Erre én felpofoztam.
- Szívem, elég lett volna egy sima nem is - nevetett Niall és adott egy szájrapuszit.
- Nekem nem.
- Oké, értem - nevetett tovább. - Gyere, akkor táncoljunk.

Dayra szemszöge

- Harry, légyszi!! - könyörögtem tovább.
- Nem! Túl sok az ember!
- Ezt most pont te mondod, aki több ezer rajongó előtt szokott fellépni? - forgattam a szemeim.
- Igen - hadonászott a kezével.
- Gyere - ragadtam meg a csuklóját és a táncparkettre rángattam. - És most táncolsz - szóltam rá. Épp egy lassú számot tettek be.
- Na, ez már jobb - mosolygott és magához húzott.  Fejemet a mellkasába fúrtam és úgy táncoltunk.
- Miért csak erre a számra akarsz velem táncolni? - néztem fel rá.
- Csak nézz körül - mosolygott. Körbe is fordultam és minden lány szúrós szemmel méregetett minket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése