2014. március 18., kedd

24.fejezet: Visszavág a szerencse

A négy idióta állt a nappali közepén, mögöttük az öt fiúval. Mind csuromvizesek voltak és mérgesen néztek.
- Veletek meg mi történt? - nevette el magát Rocky.
- Hogy mi történt? Ezek a hülyék az utcán letámadtak minket, hogy miért nem kerestük Őket és beleestünk a tóba - bosszankodott Louis. Most mindegyikünk röhögött kivéve a fiúkat.
- Mutasd a hajad - lépett ide Harry és szemügyre vette a frizurám. - Jól néz ki - mosolygott.
- Köszi - pirultam el.
- Tök bírom, hogy még mindig zavarba tudlak hozni - nevetett.
- Te csak ne nevess - mutattam rá.
- Úúúú, pink a hajad - rohant oda Niall Sophie-hoz.
- Csak az alja - javította ki Soph. Niall csak legyintett és tovább nézte a haját. Néha elég viccesek. :)
- Aztaaa, muti a kék csíkot - ugrált Liam Leilához és megfogta a haját, mire Lei felsikított és kitépte a kezéből.
- Az én hajamhoz senki sem nyúlhaat!!
- Még én sem? - kérdezte Zayn szomorkodva.
- Szívem, te bármit megtehetsz - kacsintott Leila, mire mind felnevettünk.
- Holnap sulibál...jövőhéten vizsgák és vissza Londonba...a legjobb dolog ebben, hogy...Z BÁ IS OTT LESZ!! - kezdtem el ugrálni.
- Ebben mi olyan jó? - értetlenkedett Rocky, mire mindenki fájdalmasan felsóhajtott.
- Tudjuk szívatni - magyarázkodott Bern. Erre Rocky is elkezdett ugrálni.
- Srácoooooooook - ordított le az emeletről Rich.
- Mi van? - rohantunk fel hozzá. Ő csak a TV-re mutatott. A látvány sokkolt. A fiúk házát mutatták, ami teljesen leégett. Állítások szerint egy lány miatt, aki ott tartózkodott.
- Még mindig jó ötlet NATOR-t küldeni? - fogtam a fejem.
- Ez...gáz... - motyogta Liam.
- Nem kicsit - bólogattam.
- Akkor hol fogunk lakni? - kérdezte Zayn.
- Hát nálunk - válaszoltam.
- Neeeeeeeee - tört elő a kiáltás a négy idiótából.
- Deeeeeeee - forgatta a szemeit Rocky. Tökély, ezek megint ölik egymást...
- Niall, te nem jöhetsz majd be a szobámba - jelentette ki, mire mindegyik fiúból kitört egy "húú".
- Miért? - kérdezett vissza Nialler.
- Mert nem férsz el...
- Mitől?
- Tudod..körömlakk, smink...szokásos csajos dolgok...
- Tudod mit? Már nem is akarok bemenni - legyintett Niall. Ez bárcsak bejönne nálam is!
- Mit csináljunk? - kérdezte Georgh.
- Menjünk biciklizni - válaszolt David.
- Oké - egyeztünk bele.

*     *     *     *     *

- Lá-hányok...várjathok máár - lihegtek a fiúk. Mi megálltunk és hátranéztünk.
- Mi van, csak nem, nem bírjátok? - nevetett Sophie.
- Levegőőt - nyökögött Louis és az oldalát fogta.
- Még a négy idióta is lehagyott titeket - mutatott a hegy tetejére Lei.
- Ti, ti ezt, hogy bírjátok??
- Puhányok vagytok - vont vállat Rocky és újra elindult. Mi is mentünk utána, az öt fiú pedig leszállt és a biciklit tolva jött tovább.

*     *     *     *     *

- Soha többé - dőltek le a kanapéra, mi meg tele vagyunk energiával.
- Ti ezt, hogy bírjátok? - kérdezte Liam.
- Tudod, nálunk ez a normális - válaszoltam.
- Nem. Day-nél ez a normális. Ezt a viselkedést max még Lei-től várnám el...De a többiek?? - húzta fel a szemöldökét Zayn.
- Csak jól érezzük magunkat - vont vállat Sophie.

- Vettem észre - nevetett Niall. - Lehet egy kérdésem? - szólalt meg David. - Ki vele. bólintottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése