2014. március 18., kedd

21.fejezet: Egy hely, ahová kínzásra járnak az emberek...úgy hívják: SULI

- Oké...Vissza küldenek minket a suliba - hajtotta le a fejét.
- Hogy micsoda? - kérdezte David.
- Ez nem lehet - rázta a fejét Georgh.
- Nem megyek! Ide vagyok szögezve - ült le a földre Bern. Erre csak egy szó van: idióta.
- Pedig muszáj lesz. Ha nem fejezzük be a gimit, akkor újra kell járnunk ezt az évet - rakta le a telefonját Sophie.
- De...minket nem hagyhattok itt - szomorodott el Niall és Harry.
- Akkor ti is gyertek velünk. Már csak két hét a suliból, és mindjárt suli bál...és bérelnénk egy közös házat - kezdtem el sorolni.
- Oké, akkor majd szóljunk a többieknek is - bólogatott hevesen Niall.
- És Z bá-val mi lesz? - kérdezte David.
- Ő már Magyarországon van - vont vállat Sophie. - Onnan jön majd vissza velünk év végén.

*     *     *     *     *

Itt vagyunk Magyarországon, a ház meg van, és beköltöztünk. A négy hülye is velünk lakik, de nem baj, mert velük nem teljes az élet. :) Este 10 van, és óriási a felfordulás. Holnap suli. Remek...Sophie-val elmentünk haza, és anya a lelkünkre kötötte, hogy nem aludhatunk egy szobában a fiúkkal (Harry,Niall).  Mi ezt egy 'persze, ez csak természetes' kijelentéssel nyugtáztunk. Persze azt várhatják tőlünk, hogy külön szobában aludjunk.
- Louiis!! Hol van a pizsim? - kiabált Rocky.
- A kukában - válaszolt Louis.
- Mit csináltál? - kéredztem Louis-tól, mert Ő is a folyosón volt.
- Vettem neki egy újat - mosolygott.
- Biztos dögös - nevettem el magam.
- Oh, de még mennyire - nevetett Ő is. Bementem a szobánkba, és befeküdtem Harry mellé. Ő átölelt, és elaludtunk.

Reggel hatkor keltett az ébresztőóra.
- Ébresztőőő - ordított Liam.
- Pofa be - kiabált vissza David.
- Ne akard, hogy megverjelek - fenyegette meg Liam.
- Harry, ébredj - keltegettem a barátom. Ő csak a fejére húzta a párnáját. - Hát oké, én mentem fürdeni - hangsúlyoztam ki a szavakat.
- Én is - ugrott fel. Én elnevettem magam, és megvártam, míg bejött a fürdőbe. Lezuhanyoztunk, és én kimentem ruhát választani.

Fél óra múlva már az ajtóban toporogtunk nyolcan, a fiúkra várva, mert Ők visznek minket.

Negyed nyolckor suliban. Tök jó...
- Akkor kettőkor érkezünk - szólt ki Liam, és elhajtottak.
- Hello suli, és két hét múlva viszlát - sóhajtozott Bern. Elmentünk,  bepakoltunk a szekrényeinkbe, aztán beültünk a termünkbe, és bezártuk az ajtót.
- Háá, az enyém - dobta be a táskám a tanári asztal alá, David.
- Megtarthatod, nekem nem kell - nevettem.
- Ne, Bern add vissza - ugrott fel Rocky, mert most az Ő cuccai voltak soron.
-  Nem! - sipítozott Sophie, és lefogta a táskáját. Most a tolltartóm lopták el.
- Az ablakon már nem akarod kidobni? - mosolyogtam.
- Jó, hogy mondod - válaszolta Rich. Én felültem az ablakba, és kifelé ordibáltam, hogy: 'Segítség, bezártak'. Igen, ez lennék én.
- David, most megverlek - kergette végig a termen Rocky David-et. Sophie már szinte kiesett a padból, úgy röhögött. Én meg majdnem az ablakból estem ki.
- Dayra, azonnal szállj le az ablakból - kiabált lentről a takarító.
- Ha nem haragszik, akkor inkább gyalog mennék - válaszoltam, és elsétáltam a helyemre. Ekkor kicsapódott az ajtó.
- Ti meg mi a szent szart csináltok? - kerekedett el Liam szeme.
- Ez csak egy átlagos reggel a suliban - vontam vállat. Az öt fiú még mindig elképedve nézett. Rocky még mindig David-et akarta megölni, ezért végigkergette a termen. Leila tovább írta a sztoriját (kíváncsi vagyok mit fog kihozni belőle így, hogy tényleg ismerjük őket), és azt mondta mindjárt végez az én szemszögemmel. Hát oké...Sophie még mindig nevetett, szerintem azt sem tudta, hogy itt vannak a srácok. Amikor abbahagyta, akkor felállt, és letámadta Niall-t, így mindketten a folyosón landoltak. Irtó cukik. :) Újra körbenéztem a teremben, és csak egyre fokozódik a felfordulás. Egy padot már sikeresen feldöntöttek, vele borultak a székek.
- Tudod, úgy bírom a barátnődet, mert olyan jó fej és szép... - kezdte Liam, mire Niall előszedett két kanalat (ne kérdezzétek honnan szedte).

- Héhéhéhé! Ő az én barátnőm, értve vagyunk - védekezett Niall. Én csak fogtam a fejem, és rázkódott a vállam a nevetéstől. Imádom Őket, nem is tudom mi lenne most velem, ha nem ismerném a One Direction-t. Ők visznek színt az életembe. :)
- Mizujs hercegnő? - ült le mellém Harry, és átkarolta a vállam. Közben adott egy nagy arcra puszit.
- Nektek nem otthon kéne lennetek? - húztam fel a szemöldököm.
- De - válaszolt egyszerűen.
- Akkor...nem mentek? - nyaggattam tovább.
- Nem - nevetett. Én értetlen fejet vágtam, biztos érdekes volt. Nyolc óra előtt öt perccel megszólalt a sulirádió. Az igazgató beszélt.
"Kedves diákok! Biztosan tudjátok, hogy szombaton itt van az iskola bál. Mától lehet szavazni a bálkirályra, és a bálkirálynőre. Az iskola végzős és 12.-es diákjai közül lehet válogatni. A bál este 9 órakor kezdődik, belépés csak is szigorúan a diákoknak. Belépés báli ruhában.  A diákok partnere nem muszáj, hogy ide járjon. Természetesen, akinek a partnere nem ide jár, Őt is beengedjük. Köszönöm a figyelmet."
- Basszus! Húzás csajozni - rohant ki lélekszakadva a teremből Georgh.
- Én is léptem - futott utána Rich.
- Csaj? Mi van? Hol? Mi? Merre? - tért magához Bern is. - Jézusom, nincs csajoooom - rohant ki Ő is. David is utánuk ment, de csak sétálva. Végre visszaszerezhetem a táskám!
- Öhm..Harry... - kezdtem.
- Igen?
- Elengedsz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése