2014. március 18., kedd

20.fejezet: Nem bírom

Kint ültem a kertben, és a füvet tépkedtem. Pár perc múlva valaki leül mellém. Nem néztem oldalra. Majd megszólal az a valaki, ha akar.
- Sajnálom... - igen, tudtam, hogy Ő lesz.
- Mégis mit? - tépkedtem tovább a füvet. Már nem voltam mérges, teljesen nyugodtan válaszoltam.
- Hát...a tegnap estét - suttogja.
- Nem kell sajnálnod - mosolyodtam el.
- De..rettenetesen sajnálom...legalább barátok legyünk - erre ránéztem, és elmosolyodtam.
- Rendben - mosolyogtam. Ő adott egy puszit az arcomra. Utána elgondolkoztam, és a szemébe néztem. - Csak ennyit kapok? - húztam fel a szemöldököm.
- Barátok vagyunk...nem? - kérdezte. Látszott rajta, hogy nehezére esik ezt kimondani, hogy barátok...
- Csókolj már meg - akaratlanul is kicsúszott a számon ez a mondat. Harry most elmosolyodott, és hevesen megcsókolt. - Hiányoztál - súgtam a fülébe.
- Te még jobban - súgta vissza.
- Tudtad, hogy ma este bulizni megyünk? - kérdeztem.
- Igen - mosolygott. Felálltunk, és bementünk a házba.
- Ez az, ez az, ez az, ez az - ugrálta körbe a kanapét Sophie. - Oh, sziasztok - állt meg előttünk.
- Mi baja van? - kérdeztem Niall-től.
- Örül, hogy kibékültetek - mosolygott. - Ahogy mi is!
- Én is szeretlek - öleltem meg Sophie-t, aki majdnem kiszorította belőlem a levegőt.

Este 10

- Zayn, gyere már ki a fürdőből - ordított Liam. - Mindenki rád vár, és már indulnánk!
- Én nem - jött le az emeletről Leila, és épp a haját fésülte.
- Gondoltuk - fogta a fejét Rocky. 

Egy óra múlva már a klubban voltunk. 
- Piaaa - rohamozta meg a pultot Sophie.
- Én is, én is, én iis - rohantam utána.

Hajnali kettő körül lehet. A lányok részegek, a fiúk nem...Na, ilyen sem volt még..:)
- Énekelni akarok - álltam fel. A lányok jöttek utánam. Felmentünk a színpadra, és párbajoztunk egy fiú csapattal. Nagyjából így telt a verseny: Ezeket énekeltük.
Mi nyertünk, hát még szép! Újra leültünk piálni.
- Lányok, menni kéne - szólalt meg Louis.
- Fogd be - kiáltott rá Rocky.
- Gyertek már! Hulla részegek vagytok - üvöltött Harry.
- Idióta, befogod - szólt Sophie. - Tényleg, ezentúl Idiótának foglak hívni.
- Reggelre úgyis elfelejted - legyintett Hazza. Aztán felkapott engem a vállára, ugyanígy a többi fiú. - Nee!!! Szabadsááááág - színleltem sírást.
- Fejezd be, vagy bünti lesz - szólt rám Harold.
- Alig várom - nevettem.
- Na jó, ti többet nem ihattok - jelentette ki Liam.
- Álmodban szépfiú - válaszolt Tami, és megitta a koktélja utolját.
*     *     *     *     *
Reggel kinyitottam a szemem, és egy csaj bámult rám.
- Öhm...keresel valamit vagy valakit? - dörzsöltem a szemem.
- Hol van Harry? - kérdezte magyarázat nélkül.
- Mit érdekel az téged? - húztam fel a szemöldököm.
- Ellopta a telefonom - emelte fel a töltőjét.
- Az én fiúm - nevettem.
- Te Harry csaja vagy? - távolodott el egy kicsit.
- Igen, de nyugi, nem foglak megölni - nevettem tovább.
- Hát Harry elég ijesztő - húzta a száját.
- Akarod, hogy megpofozzalak? - álltam fel az ágyból.
- Na gyere - rázta a seggét. Én elkezdtem felé futni, Ő meg menekült. Lefutott a nappaliba, én meg utána.
- Hé, állj csak meg - fogta meg a karom Harry, és visszarántott. - Miért vagy még pizsiben?
- Mert ez a csaj kiprodukálta, hogy megpofozzam. Amúgy Ő kicsoda? - kérdeztem.
- Ő a nator - válaszolt Zayn.
- Remek, még egy ok, hogy felpofozzam - szorítottam ökölbe a kezem.
- Inkább menj, és öltözz fel - tolt fel a lépcsőn Harry.
- De...de... - kezdtem.
- Nincs de! Öltözz át - szakított félbe.
- Szemét vagy - vágtam be a durcát.
- Csak szeretlek - mosolygott.
- Én is - mosolyogtam vissza, és adtam neki egy szájra puszit. Majd berohantam a szobámba átöltözni.
Szerintem órákat tölthettem a szekrényem előtt, mire ki tudtam választani a ruhámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése