2014. március 18., kedd

2. fejezet: Vigyázz, kész, LONDON

Újra suliban. Rocky és Leila is megjött.
- Szia! Írtad tovább a sztorit? - kérdezte Rocky.
- Sziasztok! Persze! - válaszoltam, közben kimentünk a padunkhoz.
- És mennyit? - kérdezte.
- Vagy 2 és fél oldalt - vontam vállat.
- Add ide! - ugrált mellettem Leila.
- Van két lábad, menj és szedd ki a táskámból! - mutattam a sulira. Ő rögtön elrohant.
- Ti már várjátok a holnapi utazást? - ült le Nelly mosolyogva.
- Ez kérdés volt? - nevettem. - Amúgy Rocky, mázlid van, hogy nem álmodtam vele! - böktem oldalba.
- Háhá, így jártál! - nevetett. Leila idő közben visszaért és csak mosolygott.
- Becca, te már beadtad a telefonod? - kérdezte Lei.
- Igen. Miért? - kérdeztem.
- Csak mert most átküldhetted volna a képeket, mert délután nem találkozunk...Vagy lehet, hogy mégis. - mosolygott.
- Akkor most melyik? - kérdeztem. Rocky közben kivette Lei kezéből a füzetem és el is olvasta.
- Rebecca, ez kicsit perverzre sikerült. - vigyorgott.
- Mit csináljak? - vigyorogtam vissza.
- Lányok, ma átjöhetnétek! És akkor nálunk aludnátok, és majd hajnalban együtt jönnénk a suliba! - mondta Nell.
- Oké, ha nem zavarunk! - válaszolták a lányok.  Becsengettek. Info óra volt, és diát kellett csinálni a kedvencünkről. Mi a csajokkal már rögtön összenéztünk. Tudtuk, hogy kiről fogunk írni, jobban mondva kikről. El is kezdtük, én a feléig eljutottam. Második óra angol volt, amin Zoli bácsi hazaküldött, hogy pakoljunk. Mindenki rohant haza, de mi még megvártuk Leilát és Rocky-t.
- Mehetünk hozzátok! - futottak mosolyogva.
- Klassz, akkor menjünk! - mondtam, majd hazamentünk. Mikor beléptünk a házba, anya még nem volt otthon. Csak egy levél.

"Csajok! Dolgozok! Ne számítsatok rám délután 5 előtt! Kaját rendelhettek! :) Puszi!"

- Milyen jó fej anyukátok van! - nevetett Leila.
- Ugye? - tárta szét a karját Nelly. 
- Rendeljünk pizzááááát! - kiáltottam fel.
- Oké, és milyet? - kérdezte Rocky.
- Szalámisat! - mondtam ki gyorsan.
- Nem, mert sonkásat! - kiáltott Nell.
- Nem! Szalámisat! - álltam be elé.
- Nem! Mert sonkásat! - állt le veszekedni.
- Nem hiszem el, hogy testvérek vagytok! - sóhajtott Leila.
- Mi se, hogy ti! - szóltam vissza.
- Oké, akkor kettőt-kettőt rendelünk! - jelentette ki Rocky. Rendeltünk kettő sonkás, és kettő szalámis pizzát. Fél óra múlva meghozták a pizzákat, mi meg a kanapén terpeszkedve megettük. Ötkor kopogtak, én mentem kinyitni az ajtót.
- Szia anya! - öleltem meg. - Nem baj, ha nálunk alszik Rocky és Leila? - kérdeztem.
- Szia! Nem, dehogy is! Maradjanak nyugodtan! - lépett be az ajtón. - Sziasztok lányok!
- Csókolom! - köszöntek vissza.
- Szerintem menjetek pakolni, mert lassan menni kéne aludni! - mosolygott anya.
- Oké. Szerintem már hétkor aludni kéne, úgyhogy ki kéne fárasztani magunkat - nevettem.
- Áh, felesleges! Majd Londonban ki fogjuk készíteni Zoli bácsit - nevetett Nelly. 
- Próbáljátok ki a hagyományos tejszínhab a kézbe trükköt! - nevetett anya.
- Nem bírom elképzelni, hogy hogyan lehet ilyen jó fej anyukánk! - mosolyogtam.
- Ne aggódj anya, kifogjuk próbálni - válaszolt Nell.
- Oké, na de menjetek! - terelt be minket a szobába.
- Tényleg, ti itt nem tudtok összepakolni. - szóltam Leiláéknak.
- Oh, mi már anyával megbeszéltük, és mindjárt hozzák a bőröndjeinket. - válaszolt Leila. Ekkor megszólalt a kaputelefon.
- Rohanok! - pattant fel Rocky. Nem sokkal később, már a 8 (!!!) bőrönd ott állt a szobánkban.
- Ez most komoly? - húztam fel a szemöldököm. - Mindegyikőtöknek 4 bőröndje van?
- Rebecca, neked kuss legyen, mert neked meg 5 van! - nevetett Nelly.
- Ez övön aluli ütés volt! - mosolyogtam. De, igaza volt. 7-kor elmentünk aludni.
*
Hajnali 3-kor szólt az ébresztő.
- ÉBRESZTŐŐŐŐ! - kiáltottam el magam. A testvérem leesett az ágyról.
- Áúú! Máskor kulturáltabban, ha kérhetem - fogta a fejét. Leila már rég olvasott, Rocky meg még aludt.
- Huh...Asszem ide én kellek! - állt fel Lei. - ITT VAN LOUIS! - kiáltotta el magát.
- Mi? Hol? - ugrott fel Rocky.
- Így kell ezt - mosolygott önelégülten Lei.
- Lányok, ne kiabáljatok, hanem készüljetek! - szólt be apa.
- Oké - kiabáltunk ki. Mindenki felöltözött, majd kimentünk a reptérre. A négy hülye, meg Z bá már ott volt.
- Sziasztok lányok! Indulhatunk? Már fel kéne szállni! - nézett az órájára Zoli bácsi. Mi bólintottunk.
- Szia anya - öleltük át anyát. - És szia apa - öleltük át őt is.
- Sziasztok! Jó utat, és ne csináljatok hülyeséget - kacsintott apu. Mi elnevettük magunkat.
*
- Hé, csajok! Zoli bácsi elaludt! - böködött Lei.
- Szerintetek mekkora bajba kerülünk, ha elkezdünk ordibálni? - kérdeztem.
- Nagyba biztos nem - vont vállat Nell.
- Oké, akkor háromra! 3...2...1...- kezdte Rocky.
- ÁÁÁÁ! ZUHAN A REPÜLŐŐ! - ordítottuk el magunkat.
- ÁÁÁ! Gyorsan, mindenki! - állt fel Zoli bácsi. Belőlünk kitört a röhögés.
- Hülye lányok... - fogták a fejüket a fiúk.
- Egészségetekre - szóltam oda nekik. Ők kinyújtották a nyelvüket.
- Érdekes lesz ez az egy hónap - ült le megint Z bá, a fejét fogva.
- Csak így tovább - tartotta a kezét Lei. Mi belecsaptunk, majd nevetve visszadőltünk a székbe. A gép körülbelül délben szállt le.
- Éhes vagyok - fogta a hasát Sophie.
- Te mikor nem? - nevettem. Ő csak bólogatott.
- Nézzétek! Ván Buzireksön! - mutogattak egy plakátra a fiúk.
- Húúú, megfojtom őket! - szorítottam ökölbe a kezem.
- Nyugi, gyerekek! Először találjuk meg a házat, aztán öljétek meg egymást! - állt közénk Zoli bá.
- Maga mondta! - vontam meg a vállam. Most már hivatalosan is megölhetjük őket. Beültünk egy TAXI-ba, és elmentünk a házhoz.

Ház


Konyha


Étkező

Nappali

Fürdőszoba


Z bá szobája


Én szobám


Nelly szobája


Rocky szobája


Leila szobája


Bern szobája


Georgh szobája


David szobája


Rich szobája


- WOW! - léptünk be a nappaliba. A fiúk rögtön a szobáikat keresték meg. Mi is felmentünk, és berendezkedtünk. Mi négyen egymás mellett voltunk, a fiúk meg velünk szemben. Zoli bácsi meg a folyosó végén.
- Srácok, gyertek! Megyünk városnézésre - kiabált fel Zoli bácsi.
- Kezdődhet a nyaralás - ugrált Lei.
- Ez totál bedilizett - mosolyogtam.
- Úgy a jó! - nevetett Rocky. Lementünk, és elindultunk. Mikor már pár utcával arrébb voltunk, körbenéztem, és elkiáltottam magam.
- ÁÁÁ! 1D bolt! Menjünk beee - ugráltam az utcán, mint egy kisgyerek.
- Egy feltétellel! Ha mostantól csak angolul beszélünk! - mosolygott Zoli bácsi.
- Rendben! - válaszoltam már angolul. Ő intett, hogy bemehetünk. A csajokkal gyorsan be is rohantunk, és úgy egy óra múlva távoztunk is. A fiúk, Zoli bácsival az élen, már a padon fetrengtek.
- Mi tartott ennyi ideig? - nyögött Rich. Mi gyorsan megmutattuk, hogy miket vettünk. 
- Buzireksön - mondta David.
- David, ezt most vond vissza - szólt rá Zoli bácsi.
- Miért? Csak nem szereti őket maga is - kerekedett el Georgh szeme.
- Dehogy is! Csak nem illik leszólni azt, amit mások szeretnek! Amúgy én is utálom őket. - jelentette ki.
- Zoli bácsi - kiáltottunk. Ő behúzta a nyakát. Tovább mentünk, és ekkor elhaladtunk egy stadion előtt, ahova ki volt plakátolva az 1D.
- Zoli bácsi, Zoli bácsi! Hadd jöjjünk koncertre - ugráltam mellette. Kicsit sem néztek hülyének, ááá de se baj.. 
- Nem! - jelentette ki.
- De miért? Hadd menjünk - szólaltak meg a lányok is.
- Nem hallottátok? Azt mondta nem - kiáltott Bern.
- Te csak fogd be! Akkor lenne egy szabad estétek - jelentette ki Rocky.
- Nem mehettek, és vita lezárva - legyintett Z bá.
- Ez nem ér! Én akkor sem fogom hagyni magam - sétált tovább Lei.
- Mi se, ne aggódj - kacsintottunk.
- Jól  van, nyugi! Menjünk a Big Ben-hez - indult el Zoli bá. Mi követtük.
Este 9-kor értünk haza. A fiúk hulla fáradtan estek le a kanapéra.
- Na, mi van? Csak nem elfáradtatok? - álltunk meg előttük nevetve.
- Nem! Azért fetrengünk a kanapén - kiabált Rich.
- Jól van, nyugi! Le ne harapd a fejem - távolodtam.
- Pedig azt kéne - szólt vissza. Én megrántottam a vállam, és elindultam a fürdőbe. Vagy 8x ellenőriztem, hogy bezártam-e az ajtót. Mikor kimentem, a lányok a földön nevettek.
- Mi bajotok? - mosolyogtam.
- Zoli bácsi ágyába pudingot öntöttünk - mondták tök természetesen.
- Na, erre kíváncsi vagyok - léptem melléjük.
- LÁNYOOOOOOOK! - jött a kiáltás fentről. Belőlünk meg kitört a röhögés.
- CSEND LEGYEEEN! - üvöltött ki Bern.
- Most Zoli bácsi kiáltott - szólt vissza Nelly.
- Öhm...BOCSÁNAT - jött a válasz.
- Klassz lesz ez az egy hónap - nevettem.
- Főleg, ha találkozunk az 1D-vel - mosolygott Lei.
- Az lenne a legjobb - sóhajtott Rocky. Végül mindenki elment fürdeni, aztán az én szobámban csoportosultunk.
- Akkor ma este megszívatjuk a fiúkat - jelentette ki Nelly.
- Oké. Becca, te szerzel borotvahabot - adta ki a parancsot Lei. Én felálltam, és kiosontam a fürdőbe. Pár perccel később, egy flakonnal a kezemben tértem vissza.
- Jó vagy - tapsolt Rocky. - A következő? Van madártollunk?
- Nekem van - emelte fel Lei. Átmentünk a fiúk szobájába, és mindegyiknek a kezébe nyomtam borotvahabot. Aztán, mikor Nell megcsikizte az orrukat, mindegyik a képébe nyomta. Mi halkan nevetve kimentünk.
- Oké, akkor fiúk letudva. Most jön Zoli bácsi - dörzsölte a kezét Rocky. 
- Ki csinálja? - kérdeztem.
- Az, aki kérdezte - nyomták a kezembe a rúzst. Én sóhajtva bementem a szobájába, és a tükörre ráírtam ezt: "Hülye vagyok!" és köré nyilakat, hogyha tükörbe néz, akkor felé mutassanak.
- Na, megvan? - kérdezték izgatottan. Én bólintottam. Gyorsan visszafutottunk az én szobámba, és mindenki ott aludt.
Reggel óriási kiáltás keltett minket.
- LÁNYOOOOOOOOOOOOOOK! - jött Zoli bácsitól.
- Tükör? - mosolyogtam.
- Biztosan - adták nevetve a választ. Gyorsan kimásztam az ágyból, és az ajtót résnyire kinyitottam. Z bá száguldozott a folyosón, törlőronggyal a kezében.
- Lányok, jók vagyunk - fordultam vissza.
- HÜLYÉÉÉÉÉÉK - jött most a fiúktól.
- Becca, gyorsan zárd be - ugrottak fel a csajok. De, késő volt, mert a fiúk berontottak.
- Ez meg mi a franc? - mutattak az arcukra.
- Úgy tűnik álmotokban leborotváltátok a nem létező arc szőrötöket - mondtam mosolyogva.
- Haha, de vicces - nyújtotta ki a nyelvét Bern.
- Zoli bácsi! Most már mehetünk koncertre? - futottam be a szobájába, ahol még mindig gondosan törölgette a tükrét.
- Hát, azt hiszem, hogy ..........! - mondta mérgesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése