2014. március 18., kedd

17.fejezet: Üldözzük el őket!

Harry telefonja megszólalt:
- Igen? - szólt bele. A mosoly rögtön lefagyott róla. Én aggódva fürkésztem az arcát. - És..mégis meddig? Biztos? Igen! Nem, nem akarunk egy hülye lánnyal lenni két hétig! Ne már! Akkor sem! - még veszekedett vagy negyed órát, mire lerakta. - Ez nem lehet igaz - fogta a fejét, és leült a fűbe.
- Micsoda? Mit mondtak? - ültem mellé.
- Két hétre jön hozzánk egy NATOR. Őt kell elviselnünk. - nyavalygott.
- De miért pont Nator?  - értetlenkedtem.
- Mert az a cél, hogy minél többen megszeressenek minket - válaszolt unottan.
- És nem lehet ez ellen tenni valamit?
- Semmit. - vont vállat.
- Hát, akkor majd a csaj nálatok lesz, ti meg nálunk. Ennyi.
- Életmentő vagy - ölelt át, és megcsókolt.
- Tudom - mosolyodtam el. - Aludni akarok...
- Én is. Talán vissza kéne menni Z bá-ékhoz - jutott eszébe. Helyeslően bólintottam, és visszasétáltunk. Mi is elhelyezkedtünk, és elaludtunk.
*     *     *     *     *
- ÉBRESZTŐŐŐ! - üvöltötte el magát Z bá. - Letelt az egy óra!
- Kapcsolja már ki valaki az ébresztőt - hadonásztam a levegőben.
- Harry, veszed le a kezed Dayráról - állt meg előttünk Z bá keresztbe tett kézzel.
- Most mit csináltam? Csak átöleltem - magyarázkodott, és lassan felállt.
- Szokd meg! - mondta Niall, mert már rá is rászólt egy párszor Zoli bá.
- Én még alszok - fordultam a másik oldalamra.
- Mi is - mondták kórusban a lányok.
- A parkban vagyunk. Itt nem aludhattok! Hülyének fognak nézni az emberek - érvelt Zayn.
- Egészségükre - motyogtam. Erre két kéz megragadott, és felrántott. - HARRY! - kiabáltam, és fejbe vágtam.
- HÉ! - fogta a fejét. Már a lányok is álltak.
- És még csodálkoznak, hogy Directioner vagyok - ájuldozott Kate.

- Mindjárt összeesek, és alszok tovább - fogtam a fejem. Harry erre olyan fejet vágott, mintha legalább azt mondtam volna, hogy kiugrok a 14.-ről, és gyorsan megölelt, hogy megtartson.
- Óó, olyan aranyosak vagytok - nézett ránk Kate. Éreztem, hogy olyan vörös leszek mint a rák.
- Öhm...srácok - köhintett Tami.
- Mi az? - fordult felé Liam.
- Rajongók - mutatott el az egyik irányba. Egy csapat lány futott felénk.
- Basszus - mordultak fel.
- Este találkozunk - súgta Harry, és elrohantak.
- ALUDNI AKAROK - kiáltotta el magát Leila, mire minden szem ránk szegeződött.
- Igen, tudjuk - sóhajtott Z bá.
- Menjünk már haza - nyavalygott Bern.
- Legyél csöves, és itthon vagy - válaszolt Sophie.
- Hülye lány - vágta rá. Én elmosolyodtam. Igen, vannak ilyen kijelentései.
- Hello - lépett mellém Vera, Zora, Roti és Kamille.
- Mit akartok? - forgatta a szemeit Rocky.
- Csak közölni, hogy ma este nálatok alszunk - mosolygott Kamille.
- NEM! - vágta rá egyszerre mindenki.
- Bocs, nincs hely, ugyanis a One Direction lesz nálunk - mondta Leila.
- Akkor meg főleg nálatok leszünk - mondták, és elmentek.
- Készüljetek fel! Ez lesz életünk legszívatósabb estéje - ugrándozott Sophie.
*     *     *     *     *
- Lányok, kopogtak! Menjetek és nyissátok ki - ordított Z bá.
- Hallottátok lányok? Hajrá - ordítottunk mi is. Csodák csodájára a fiúk mentek is ajtót nyitni.
- Ezek hülyék - nevettem. Nem sokkal később ajtócsapódást hallottunk. Én gyorsan lerohantam.
- Zoli bácsii! David kizárta a One Direction-t - nyavalyogtam mint egy öt éves.
- Úgy kell nekik - jött a válasz. Mentem, és kinyitottam az ajtót.
- Sziasztok, bocs, csak David megint hülye - mosolyogtam, és beengedtem Őket.
- Ő mindig hülye - mosolygott Zayn. Helyeslően bólintottam.
- Louis, mi van veled és Rocky-val? - kérdeztem.
- Hát..nem tudom... - hajtotta le a fejét, és a cipőjét tanulmányozta.
- Menj és beszélj vele - utasítottam, és feltoltam a lépcsőre.
- Már este 9 van. Hogy-hogy nincs itt még Vera meg a többiek? - futott le Leila.
- Vera is jön? - hajtotta hátra a fejét Liam.
- Igen - jött le Tami, és adott egy puszit Liam-nek. Liam persze nem hagyta, és megcsókolta.
- Srácok, vacsi - kiabált ki Kate.
- KAJAAA - rohant le Sophie, de ahogy meglátta Niall-t, irányt váltott, és adott neki egy szájra puszit. Végül együtt rohantak be a konyhába.
- Menjünk, mert nekünk nem fog maradni - nevettem, és mindannyian bevonultunk utánuk. Leültünk az óriási asztalhoz, és Kate elénk tolt vagy nyolcféle kaját.
*     *     *     *     *
Este 10-kor megjött Vera is, és a másik három lány. Ők most épp TV-t néznek lent. Sophie és Niall gondolom kajálnak (mi mást). Rocky és Louis beszélgetnek, Liam és Tami sétálnak, Leila és Zayn meg valami hajápolási ne tudom micsodákat beszélnek meg. :) Igen, Ők is összeillenek. Mi Harry-vel a szobámban ücsörögtünk, és farkasszemet néztünk. Nagyon koncentráltunk. Végül már nem bírtam tovább, és pislogtam.
- Há! Nyertem - tapsolt egyet. Én megdörzsöltem a szemem.
- Ez nem ér! Kiengesztelést kérek - tettem keresztbe a karom.
- Oké, akkor elmegyünk fürdeni, és utána - állt fel, és berángatott a fürdőbe.
- Még nem is fürödtünk együtt - gondolkoztam el.
- Épp ezért itt az ideje - vigyorgott.
Lefürödtünk, és visszamentünk a szobámba. Én leültem az ágyra, és végignéztem, ahogy Harry egy szál alsóra vetkőzik, mivel én is fehérneműben szoktam aludni. Leült mellém, és nézett engem.
- Mi olyan érdekes rajtam? - mosolyodtam el.
- Álmodozok - támaszkodott a kezére.
- És mit? - mosolyogtam tovább.
- A jövőnket tervezgetem - én ezen a mondaton úgy ledöbbentem, hogy majdnem lefordultam az ágyamról.
- A..a j-jövőnket? - hitetlenkedtem.
- Igen. Mindent meg kell tervezni - magyarázott tovább. - Mikor akarsz gyereket?
- Jézusom Harry! - nevettem el magam. - Normális vagy? Még csak 18 vagyok!
- Igen, de mondom, hogy el kell tervezni - mosolygott.
- Egyenlőre élj a jelennek, és élvezd ezt - vigyorogtam, és megcsókoltam. Közben ránk nyitott valaki. - Áááááá! - sikítottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése