2014. március 18., kedd

15.fejezet: Veszekedés és sok más

- Hülye ribanc - ordított David, és felrohant a szobájába. Vagy mit tudom én hova.
- Büdös paraszt - rohant be Tami is, szétbőgött fejjel.
- Mi történt? - léptünk mellé.
- Ez a rohadék egy másik csajjal smárolt az utcán - fakadt ki.
- Figyelj Tami, mi előre figyelmeztettünk. De ne aggódj, ezt még nem ússza meg ilyen könnyen! Amúgy meg, így jöhet Liam - súgtam a fülébe.
- Igazad van! Nem ér annyit, hogy sírjak utána! - törölte meg a szemeit.
- Tami, jössz egy kicsit? - lépett mellé Liam. Tami bólintott, és eltűntek az emeleten.
- Szép. Ez is megoldva - csaptam össze a kezem.
*     *     *     *     *
- Menjünk mááár - nyavalygott Niall, és ásított egyet.
- Csukd be a szád, mert belerepül a légy - szólt rá Sophie. Niall mérgesen összeszorította ajkait.
- Ilyen idiótákat - nevettem.
- Mit vártál? Összeillenek - rohant le Harry, és adott egy gyors csókot.
- Végre eldöntöttétek, hogy együtt vagytok! Gratulaaaa - nevetett Nialler, amire csak kettő szúrós pillantást kapott.
- Niall ne légy bunkó! - ütötte fejbe Sophie.
- Harry, te pakoltál össze nekem? - kérdeztem meg hirtelen.
- Igen - mosolygott büszkén.
- Öhm...fehérneműt is pakoltál? - kérdeztem kicsit kínosan.
- Igen - bólogatott, még mindig vadul vigyorogva. Hirtelen olyan szemeket meresztettem rá, mintha nem is ember lenne.
- Legalább normálisakat? - nyögtem.
- Hááát, nem tudom, hogy neked mi a normális...De ami nekem tetszett, azt elraktam...
- Képzelem... - forgattam a szemeim.
- Oké, inkább menjetek - tolt ki minket a házból Bern, és bevágta mögöttünk az ajtót.
- Ez gyors volt... - gondolkozott el Sophie.
- Menjünk - mondták a fiúk, és beültünk a kocsiba. 10 perc múlva már náluk is voltunk.
- Akartok filmet nézni? - kiáltott fel Niall.
- Igen - vágtuk rá rögtön Sophie-val.
- Én mást akartam - szólalt meg Harry, és rám nézett.
- Nem Harry, filmet nézünk! - mondtam gyorsan, és letelepedtünk a TV elé. Ne kérdezzétek, hogy miért színes kanapéjuk van...

*     *     *     *     *
- Üvegezzünk - szólaltam meg a film végén.
- Oké - egyeztek bele. Niall elrohant üvegért, és leültünk körbe. Harry kezdett, és Niall-ön állt meg.
- Felelsz vagy mersz?
- Merek - válaszolt büszkén a szöszi.
- Ugorj ki az ablakon!
- Persze! Várj, még felmegyek a harmadikra és onnan, oké? - válaszolt gúnyosan Niall.
- Oké, most nincs jobb ötletem...Várj! Egyél meg egy levelet arról a növényről:
- Még mindig jobb - válaszolt, és tényleg megevett egy levelet. Niall pörgetett, és rajtam állt meg. - Felelsz vagy mersz?
- Merek - mosolyogtam. Niall kinézett az utcára.
- Kettőt mondok, és választhatsz. Kint van egy "banda", menj ki hozzájuk, és mond az egyiknek, hogy jó a segged VAGY smárold le az egyiket - vigyorgott.
- Ha ezzel Harry-t akarod megszívatni, nem sikerült. Mert ezzel engem szívatsz, de oké - álltam fel, és kimentem ahhoz a "bandához". Kiválasztottam a legszimpibbet, és felé fordultam.
- Hmm...Jó a segged - vigyorogtam.
- Kösz, tudom - mosolygott önelégülten. - Közelebbről is megnézheted, mondjuk fent nálam...
- Van pasim - vágtam rá, és visszarohantam a házba. - Megfelel? Remélem végig hallgattad!
- Még szép, hogy végig hallgattam - röhögött.
- Felpofozhatom? - kérdeztem Sophie-tól.
- Nem.
- Oké.
- Gyere fel - kérlelt Harry kiskutya szemekkel.
- Álmodj csak hercegnő - mosolyogtam.
- Légysziiii - könyörgött tovább, mintha meg sem hallotta volna a megjegyzésem.
- Day, gyere csak velem - húzott be a konyhába Sophie.
- Mi van? - húztam fel a szemöldököm.
- Légyszi menj bele! Ne hagyj egyedül - könyörgött.
- Miért is?
- Mert én sem úszom meg...
- Miért nem? - nevettem el magam.
- Mert Ő is próbálkozott már. Talán többször mint Harry. És mindig azzal bújtam ki a dolog alól, hogy ott van Z bá, és mi van ha észreveszi. És megígértem, hogyha náluk leszünk, akkor...érted... - kezdett el magyarázni.
- Ne parázz már ennyire - nevettem még mindig.
- Légyszi menj bele!
- Ez nem tőled függ, hanem Harry-től - válaszoltam, és a vállára tettem a kezem. - Nyugi. Nem lesz semmi.
- De ne hagyj egyedül! - könyörgött.
- Figyelj, én már háromszor lefeküdtem Harry-vel, igaz az egyik részegen volt. És egyiknél sem voltunk együtt. Ti meg már lassan több mint egy hónapja együtt vagytok, és eddig csak egyszer volt, az is felelsz vagy mersz miatt. Nyugi!
- Igazad van. Nem szabad félénknek lennem - sóhajtott, és felmentünk az emeletre. - Félek... - szólalt meg az ajtó előtt.
- Nyugi, Niall vigyázni fog rád - nyugtatgattam.
- Honnan tudod? - parázott még mindig.
- Nem mondom meg, mert Niall megölne. Úgyis hallgatózik - mosolyogtam.
- Nem is - tagadta Sophie.
- De igen - szólt ki Niall nevetve. Sophie vett egy mély levegőt, és bement. Hogy lehet ezen ennyit parázni? :)
- Ááááááááá - sikítottam fel hirtelen, mert Harry berántott a szobájába, és nekilökött az ajtónak. Fél kézzel bezárta, a másikkal meg lefogott.
- Most már nem szabadulhatsz. Ki vagy szolgáltatva nekem - mosolygott, és még jobban hozzám nyomódott.
- Ki mondta, hogy szabadulni akarok? - mosolyogtam, és átöleltem a nyakánál.
- Ez az a lány akit úgy szeretek - mosolygott, és hosszan megcsókolt...A többit a fantáziátokra bízom...

Leila szemszöe

- Mit csináljunk? - kérdeztem Zayn-től.
- Menjünk fel a szobába és telefon betyárkodjunk - ugrott fel, és felrángatott a szobámba. Felhívtunk egy csomó idegen számot, és asszem volt köztük pár rajongó is, mivel felismerték Zayn hangját úgy, hogy elvolt változtatva.
- Oké, most, hogy szórakoztunk...kérdezhetek valamit? - fordult felém Zayn.
- Persze - mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése