2014. március 18., kedd

13.fejezet: Menjünk vagy maradjunk?

Leültünk vacsizni, mikor megjött apa, és az első mondata ez volt:
- Ők meg kik? - nézett Niall-re és Harry-re.
- Apa, meg ne szólalj! - kezdte Sophie.
- Csak kérdeztem - emelte fel a kezét.
- Aha, csak kérdezted - ettem tovább a vacsimat. Apa lepakolt, és leült közénk enni.
Vacsi közben
- Anyu, mi ma este bulizni megyünk, csak, hogy tudj róla - mondta Sophie.
- Oké, és hova mentek? - kérdezett vissza apa.
- Midnight Club - válaszoltam.
- Oké, és meddig maradtok? - kérdezett anya is.
- Honnan tudjam? - vontam vállat.
- Rendben, de vigyázzatok magatokra - bólintottak rá.
- A többieknek most szóltam, Ők is jönnek - szólt ki Sophie. Bementem a szobámba készülődni.
- Mit vegyek fel? - ugráltam a szekrényem előtt. - Vera biztos eljön? És mi van, ha beengedik? Jézusom, már megint magamban beszélek...Te jó ég...Na jó, már befejezhetném. Hahó, kuss legyen!
- Jól vagy? - nyitott be Harry.
- Azt hiszem megőrültem. Már magammal beszélgetek - fogtam a fejem.
- Ez már nem újdonság - nevetett. - Bent maradjak veled beszélgetni? - húzta fel a szemöldökét.
- Te csak nyugodtan menj ki - toltam ki az ajtón, és bezártam utána. Kivettem egy ruhát, elmentem a fürdőmbe zuhanyozni, megcsináltam a hajam, felöltöztem, kisminkeltem magam, és kimentem.
- Day, kiküldenéd Niall-t? - kiabált ki a szobájából Sophie.
- Miért, te nem tudod? - kiabáltam vissza.
- Akármit csinálok, nem megy ki - válaszolt. Bementem a szobájába, megragadtam Niall karját, és kirángattam.
- Hé! - kiabált.
- Nem maradhatsz bent - ráztam a fejem.
- Szemét vagy - nyavalygott.
- Ember vagyok - mosolyogtam.
- Tényleeg? Na nem mondooood? - forgatta a szemeit.
- Kezdesz olyan idegesítő lenni, mint Sophie - vágtam be a durcát.
- Bocsi, nem akartam...
- Semmi baj, én is fel vagyok pörögve - ráztam a fejem.
- Kész vagyok - jött ki Sophie.
- Honnan szedtek ti ilyen ruhákat? - húzta fel a szemöldökét Harry.
- A szekrényünkből - válaszoltam természetesen.
- Jó válasz - nevetett apa.
- Hánykor indultok? - kérdezett rá anya.
- Szerintem most, már este kilenc van - néztem az órára.
- Oké, vigyázzatok magatokra, és csak ésszel - mosolygott anya. Elköszöntünk,és négyen elindultunk. A többiek a club-nál várnak.
- Vissza akarok menni Londonba. Már nem bírom sokáig anyuék mellett - nyavalyogtam.
- Hú, én se - sóhajtott Sophie.
- Hát, akkor gyertek vissza velünk - mondta Niall.
- Nem hiszem, hogy anyáék belemennének - mondtuk.
- Beszéljünk össze Z bá-val, és a négy hülyével - jutott eszembe. - És így együtt kiköltözhetnénk - ugrált Sophie.
- Na, ez egy jó ötlet. Akkor megint hülyülhetnénk - nevettem.
- Mindig hülyültök - válaszolták kórusban a fiúk.
- Csend legyen - szóltunk rájuk.
- Akkor beszéljetek velük - adták meg magukat.
*     *     *     *     *
- Sziasztok - köszöntünk a többieknek.
- Hello - köszöntek vissza.
- Hol van Vera? - néztem körbe.
- Itt vagyok - lépett előre. Igen, most is tipikus nagylányvagyok ruhában jelent meg.
- Hogy nézel ki? - húzta fel a szemöldökét Rocky.
- Jobban mint te - húzta fel az orrát.
- Sziasztok, ti mit csináltok itt? - szólalt meg valaki a hátunk mögül.
- Zoli bácsi...maga mit csinál itt? - húzta fel a szemöldökét Rich.
- Jöttünk bulizni Kate-tel - válaszolt meglepődötten.
- Oké, menjünk be - indult el Georgh. Mi követtük.
- Hé, Vera, hogy tudott bejönni? - súgtam Harry-nek.
- Nem tudom - vont vállat.
- Louis, mit csináltál? - támadtuk le.
- Lefizettem a biztonsági őrt - válaszolt.
- Direkt azért hívtuk el, hogy leégjen - magyarázta meg neki Sophie.
- Basszus, bocsi!
- És most kérünk egy önként jelentkezőt, aki énekelne nekünk - mondták a színpadról.
- Lányok, menjetek - löködtek a fiúk.
- Mi?  Hülyék vagytok? Menjetek ti - próbáltunk ellenkezni, de Ők erősebbek voltak nálunk, így végül a színpadon találtuk magunkat.
- Ki kezd? - sóhajtottam.
- Nem én - kiáltott fel Sophie, Leila és Rocky egyszerre..Én kicsit később.
- NEM! Én nem kezdek - hátráltam.
- Ugyan már, nyugi! Csak emlékezz a koncertre! Ott sokkal többen voltak - mosolygott Sophie.
- Kösz, ezzel megnyugtattál... - motyogtam, és a mikrofonhoz léptem. És elkezdtem énekelni.

- Soha többé - sétáltam le a színpadról. Igaz, hangosan megtapsoltak, de ez nekem kicsit sok...
- Élsz még? - fogott meg Sophie, nehogy összeessek.
- Ti ezt, hogy a jó életbe bírjátok majdnem minden este? - fogtam a gyomrom, közben a fiúkra néztem.
- Édesem, híresek vagyunk - nevetett Harry.
- Ezt fejezd be - szóltam rá.
- Itassuk le Z bá-t - szólalt meg Rich.
- Benne vagyok - egyeztem bele elsőként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése