2014. március 18., kedd

12. fejezet: Élet Magyarországon

Kimenekültünk a suliból, és ott rögtön beleütköztünk valakikbe. Kicsit megálltunk, hogy lássuk ki azok. A lányok még mindig futottak utánunk, de egy kicsit már lehagytuk őket.
- Niall! - ugrott Nialler nyakába Sophie, Niall meg megcsókolta.
- Ti mit csináltok itt? - kérdezte Rocky.
- Niall nyavalygott, na meg persze nekünk is hiányoztatok - mondta Louis.
- Oké, de most siessünk - kezdtem el újra rohanni.
- Mi? Miért? - néztek körbe a fiúk, de a végén nekik is leesett. Ők nem futottak, csak egy helyben álltak. Végül körbe voltak állva, és autogrammokat osztogattak.
*     *     *     *     *
- Nem értem, hogy bírjátok ezt - álltunk melléjük, már a suliban.
- Megszoktuk. Híresek vagyunk - vigyorgott Zayn.
- Hát okéééé - húztam a számat.
- Gyertek el velem mosdóba - húzott el minket Lei. Sophie nem jött, Ő Niall-el maradt.
*     *     *     *     *
Becsengetés után mentünk vissza a folyosóra. A szekrényemhez mentünk, és ott volt Niall meg Sophie. Persze Sophie szekrénye előtt, és smároltak. Mi rögtön odamentünk, és megállás nélkül ragadtuk meg Sophie karját, és elrángattuk.
- Szia - integetett mosolyogva Niall. Sophie csak ájuldozott.
- Asszem csak most jutott el az agyáig, hogy ki is a pasija - nevettem.
- Van benne valami - sóhajtottak a lányok.
- Mi baja Sophie-nak? - lépett mellénk Liam.
- Épp Niall-el smárolt - válaszolt Leila.
- Akkor már értem - nevetett, és elment. Én megráztam a fejem, és megkerestem Harry-t.
- Szia Harry, mit csinálsz? - léptem mögé, és ránéztem a telefonjára, de amint meghallotta, hogy ott vagyok, kilépett mindenből.
- Szia. Semmit - vont vállat.
- Hát okééé - húztam fel az egyik szemöldököm.
- Áááá! Harry! - futott ide a négy alattunk járó lány. Vera kicsit lassabban, közben fújt egy rágólufit.
Vera
- Bocs Harry, Ők egy kicsit gyerekesek - vont vállat. - Dayra mit csinál itt?
- Neked is szia - köszöntem. - Harry, Ő Vera.
- Örülök - mosolygott Hazza.
- Ne örülj - ráztam a fejem.
- Szánalmas vagy - "köpte" nekem a csaj.
- Mi van, most nagy a pofád, mi? Máskor meg meg sem mersz szólalni - nevettem. - Kislány - tettem hozzá, hogy bosszantsam.
- Mi az, hogy kislány? - háborodott fel. - Nagykorú vagyok - húzta fel az orrát.
- Perszeee - nevettem. Zora, Kamille és Roti már elment szégyenükben.
- Figyelj, akkor este gyere el velünk bulizni - szólalt meg Harry. - A Midnight Club-ba - mosolygott.
- Oké - vágta rá a szöszi.
- Remek, akkor este 11-re gyere - mondta Harry.
- De holnap suli...
- Mi van, csak nincs takarodód? - nevettem el magam.
- Nem..nincs.. - mosolygott kellemetlenül.
- Oké, akkor gyere - nevettem.
- Hello - rohant el.
- Harry, te normális vagy? - ütöttem vállba. - Az a klub korhatáros!
- Épp ez a lényeg. Nagy kár lenne, ha lebukna - vigyorgott.
- Oh, már értem - mosolyogtam.
- Gyere - ragadta meg a kezem, és lerángatott a tornaterem öltözőbe. A férfibe...
- Harry, mit akarsz? - húztam össze a szemöldököm.
- Ezt - mosolygott, és megcsókolt. Nem tudom mi bajom volt, mert visszacsókoltam. Harry gyengéden neki lökött a falnak, és levette a pólóm. Én is levettem róla fölsőjét. A végén már csak egy alsó volt rajta, rajtam meg fehérnemű, mikor kinyílt az ajtó.
- Harry, te mit képzelsz? - nyávogott Vera, közben minket bámult. Kicsit sem volt gáz...
- Te mit képzelsz? - háborodott fel Harry.
- Miért? - fújt egy rágóbuborékot Vera.
- Húzz már el a francba - üvöltött Harry. Vera sarkon fordult, és kiment. - Most már nem akarod, igaz? - fordult felém.
- Hülye azért nem vagyok - mosolyogtam.
- De még mennyire, hogy az vagy - nevetett, és újra megcsókolt...Aztán.....
*     *     *     *     *
- Gyere, menjünk vissza - indultam fel a lépcsőn, de Niall jött velünk szembe.
 - Ti hol voltatok? Mit csináltatok? - kérdezte meg rögtön.
- Öhm...semmit nem csináltunk - mosolyogtam.
- Együtt vagytok? - húzta össze a szemöldökét. Ekkor vettük észre, hogy össze van kulcsolva a kezünk.
- Csak barátok vagyunk - válaszoltam, de a kezünk még mindig úgy volt.
- Aha..Csak "barátok" - mutogatta az idézőjeleket.
- Inkább menj vissza a szerelmedhez - löködte Harry.
- Mosdóban van - tiltakozott Niall.
- És miért jöttél le? Hogy minket ellenőrizz? - tettem keresztbe a karom.
- Hát őő..neeem - rázta a fejét.
- Niall, ne hazudj!
- Oké, igen! - adta meg magát.
- Oké, nem vagyunk ovisok, nem kell minket ellenőrizni - mondta Harry, és elindultunk vissza. A szekrényemnél megálltunk.
- Z bá hol van? - nézett körbe Harold.
- Szerintem angolban. Épp angolunk van - vontam vállat.
- És nem mentél órára? - kerekedett el a szeme.
- Minek? Csak matekra szoktunk bemenni. - válaszoltam.
- Nem, ez így nem mehet tovább - rázta a fejét, és elrángatott az angol teremig. - Most szépen bemész!
- Nem fogok! - tiltakoztam.
- Dayra! - mutatott az ajtóra.
- Oké, ha te is bejössz velem - sóhajtottam.
- Muszáj?
- Igen, muszáj - nevettem, és kinyitottam az ajtót.
- Dayra, végre betévedtél - sóhajtott Z bá.
- Itt van a buzireksön - kezdett el röhögni az osztály.
- Csak irigyek vagytok - mosolyogtam. Erre elhallgattak. - Én is így gondoltam. - mondtam, és leültettem Harry-t mellém, Sophie helyére. Valaki megérintette a vállam, ezért hátrafordultam.
- Harry hogy-hogy bejött? - kuncogott Leila.
- Muszáj volt bejönnie - mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése